Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch 6 betaalproblemen

(Onderwerp aangemaakt op: 07-12-2023 10:47 PM)
702 Weergaven
Leroon
Journeyman
Opties
Hi, Ik heb mijn Samsung galaxy watch 6 nu sinds 14 dagen ongeveer en ben er zeer tevreden over alleen sinds ik hem heb heeft hij moeite met betalen. Krijg bij elke winkel de melding op het display ( er is iets mis met een rood uitroep teken) Heb mijn betaalpassen al eens verwijderd maar het probleem blijft.
Iemand tips? 
14 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Leroon, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Zo te lezen heb je zelf al het één en ander geprobeerd 👍 Is jouw Watch verder ook up-2-date en geldt ook voor je apps? Heb je wel al eens een betaling kunnen doen via je Watch? En zie je jouw pas(sen) wel staan wanneer je de Wallet-app opent? En heb je de Google Wallet-app ook al eens verwijderd van je Watch en deze opnieuw ingesteld? 

Misschien een overbodige vraag maar staat de optie voor NFC ook ingeschakeld op je Watch?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Leroon
Journeyman
Opties
Hi, bedankt voor je antwoord :smiling-face:
Ik heb inderdaad de app al is verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Na een aantal keer proberen bij de kassa doet hij het wel
Maar echt fijn is het niet 🙈
Ook kies ik bijvoorbeeld voor rabobank en springt hij dan automatisch op het pasje van abn amro.
De watch en de apps zijn up to date!

Groetjes Lérona
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je snelle reactie 👍 Heb je via de Google Wallet op je telefoon ook de optie om een voorkeurspas in te stellen? En heb je de Watch zelf ook al eens opnieuw opgestart? Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor je Watch bij Diagnose verbonden apparaat, selecteer de test voor NFC. Hoe is het resultaat hier?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Leroon
Journeyman
Opties
Heb de watch opnieuw opgestart, ben nog niet in de winkel geweest dus weet niet of dat geholpen heeft.
Heb de nfc test gedaan en daar kwam normaal uit.
Ja heb een voorkeurspas ingesteld maar dat nu uitgezet denk dat ik daar in ieder geval het probleem verhelp dat hij automatisch verschiet naar die pas bij gebruik van de andere.

Ook merk ik dat er een erge vertraging in de melding zit van WhatsApp bij gebruik van telefoon maar ook bij niet gebruiken van telefoon.
Heb ook daar de WhatsApp app al eens opnieuw ingesteld en gedownload.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Maak je hierbij gebruik van de app zelf of gaat het om de push meldingen? Ervaar je hier ook verschil in tussen een Bluetooth en de Wi-Fi verbinding? Het is misschien wat rigoureus maar wellicht dat het terugzetten aar de fabrieksinstellingen van je Watch beide issues in 1 klap verhelpt. Zet bij het opnieuw instellen van je Watch ook niet direct een back-up terug maar stel de Watch eerst in als nieuw. 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Elsy
Navigator
Opties
Ik heb dit probleem ook bij betalen in de winkel. Sowieso moet je het horloge heel stil en een paar seconden op het apparaat houden.
Maar dan heb ik nog wel eens het rode uitroepteken.
Na 3x proberen lukt het dan eindelijk.
Inderdaad niet fijn.
(met Garmin had ik hier nooit problemen mee)
Dus ben steeds meer geneigd om mijn mobiel bij een drukke kassa te gebruiken.
Dacht dat het aan mij lag maar jij hebt het ook.
0 Likes
Leroon
Journeyman
Opties
Ja precies dit heb ik inderdaad en zeker als het druk is zeer frustrerend.
Jij dus ook nog geen oplossing gevonden hierin?
0 Likes
Elsy
Navigator
Opties

Nee geen oplossing helaas

0 Likes
Members_Ck8AewT
First Poster
Opties

ik heb het zelfde probleem , een keer kan ik mee betalen en de andere keer niet . telefoon is daarbij , heel vervelend dit..want je weet niet doe het of doet het niet 

0 Likes