Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Kalibiratie bloeddruk

(Onderwerp aangemaakt op: 02-11-2023 12:13 PM)
148 Weergaven
Members_fltbvJR
First Poster
Opties

Ik ben sinds kort in bezit van het mooie Galaxy Watch 6 classic. Regelmatig neem ik de bloeddruk op. Ging tot nu toe altijd correct. Krijg nu de mededeling dat de kalibratie verlopen is. Via mijn Samsung smartwatch geprobeerd om dit voor elkaar te krijgen. 

Ik ben al jaren in het bezit van een perfect en correct werkende Digital hg 143 bloeddruk meter.

Deze werk via de pols. De watch 6 neemt kennelijk geen contact op met de bloeddrukmeter.

Ik gebruik geen meter die om de arm bevestigd wordt. Vraag hoe los ik dit op. ik heb bewust gekozen voor de Galaxy watch 6 om ook de bloeddruk zonder problemen te doen.

Graag bericht hierover,

Chris Kuster,

0 Likes
1 Antwoord
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_fltbvJR 

Hi Chris, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Met welke telefoon heb je de Watch gekoppeld? Heb je ook de Samsung Health Monitor-app geïnstalleerd? De Watch maakt geen verbinding met de bloeddruk meter zelf. Het advies is wel om gebruik te maken van een manchet bij de kalibratie echter begrijp ik dat deze niet aanwezig is, na de meting dien je de waardes wel zelf in te geven van je bloeddrukmeter.

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3qPE37T

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes