op 16-01-2021 12:47 PM
Sinds kort een Samsung Galaxy active 2. Na het hardlopen krijg ik op mijn horloge wel een kaartje te zien. Na synchronisatie zie ik het kaartje niet in de app Samsung Health. Verder alle andere gegevens wel. Na 4x gebeld te hebben met Samsung is het probleem nog steeds niet opgelost. Ik overweeg mijn horloge terug te sturen..
Wie kan mij helpen?
Nancy
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 11-01-2023 04:06 PM
Je kunt het misschien proberen door de tips van Nance één voor één te proberen en hopelijk kan je de Watch dan alsnog koppelen met jouw telefoon.
Groeten,
Martijn
op 19-01-2021 12:59 PM
Hi @Nance61, goedemiddag.
Welkom op de Samsung Community!
Je kunt de Watch Active 2 met verschillende telefoons koppelen, echter kan het wel zo zijn dat bepaalde diensten en opties niet helemaal beschikbaar zijn. Wellicht dat je met een andere sport-app deze optie wel hebt 😉
StayFit 💪
Groeten,
Martijn
op 19-01-2021 06:46 PM
Hoi Martijn, de helpdeks had een oplossing. Gedaan wat zij voorstelde. Resetten alle Samsung apps verwijderen. Alles opnieuw installeren en alles accepteren. Dat ging allemaal prima. Maar nu kan ik op mijn telefoon plotseling niet meer inloggen op de Samsung health app :-(. Ik wordt hier niet vrolijk van en heb al een beetje spijt van mijn (dure) aankoop....
op 09-01-2023 04:33 PM
Hi @Nance61
Dan ben jij al een stuk verder dan ik op mijn POCO X3.
Ik krijg steeds op mijn mobiel dat ik mjin apparaat mag kiezen, uiteraard selecteer ik dan de Galaxy Watch Active (C510). (hij ziet hem dus echt wel).
Dan gaat hij verbinden, en op mijn galaxy active verschijnt een nummer (klein) en een grote gele vink. als ik daarop druk, zegt hij controleer telefoon en voltooi installatie. maar niks, noppes......
Ik ben alleen zo bang dat samsung gaat zeggen dat het aan mijn Poco ligt.
Groet,
Menno
op 11-01-2023 04:06 PM
Je kunt het misschien proberen door de tips van Nance één voor één te proberen en hopelijk kan je de Watch dan alsnog koppelen met jouw telefoon.
Groeten,
Martijn