op 01-08-2023 06:58 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 01-08-2023 07:20 PM
Gefeliciteerd met je nieuwe horloge! Je hebt het correct gekoppeld met de Galaxy Wearable-app.
Is het horloge up-to-date (controleer ook of er updates beschikbaar zijn voor de Wearable-app of de plug-in)?
Controleer ook of je de nieuwste versie van Google Play Store op je horloge hebt staan. U kunt dat controleren in Google Play Store > Instellingen > Info > Update Play Store.
Controleer dan nogmaals of je Google Assistent kunt zoeken en installeren in de Google Play Store op je horloge.
Als het nog steeds niet verschijnt, dan neem ik aan dat je gewoon een update nodig hebt om het horloge uit te rollen en het later opnieuw te proberen.
op 01-08-2023 07:20 PM
Gefeliciteerd met je nieuwe horloge! Je hebt het correct gekoppeld met de Galaxy Wearable-app.
Is het horloge up-to-date (controleer ook of er updates beschikbaar zijn voor de Wearable-app of de plug-in)?
Controleer ook of je de nieuwste versie van Google Play Store op je horloge hebt staan. U kunt dat controleren in Google Play Store > Instellingen > Info > Update Play Store.
Controleer dan nogmaals of je Google Assistent kunt zoeken en installeren in de Google Play Store op je horloge.
Als het nog steeds niet verschijnt, dan neem ik aan dat je gewoon een update nodig hebt om het horloge uit te rollen en het later opnieuw te proberen.
op 02-08-2023 02:36 PM
op 03-08-2023 03:03 PM
Hi @Zeeuws123, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt en wat gaaf om te lezen dat je voor de Watch 6 hebt gekozen! Is het je nog gelukt met de tips van @Neo001? Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 06-08-2023 02:07 AM
op 06-08-2023 11:09 AM
op 18-11-2023 10:34 AM
ik heb exact de zelfde problemen om google assist te installeren op mijn watch 6.
heb alles up to date en gecontroleerd maar kan het nog steeds niet installeren want hij komt niet voor in google play.
wel de bixby app
hopelijk weet iemand hier een oplossing voor?
gr.jasper.
op 18-11-2023 11:11 AM
Zorg dat alles up to date is incl. de Google play app op je watch.
Kwestie van geduld; na enige tijd is de assistant zichtbaar in de store en kun je hem binnen halen.
Tenminste bij mij werkte dat zo. Geduld is een schone zaak...
Succes!
op 20-11-2023 12:22 PM
Hi @Members_kgTyxcg, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Is het je nog gelukt met de Google Assistent voor je Watch? Als je de Wearable-app opent en gaat naar Instellingen Horloge > Apps, zie je dan wel de Assistent-app staan?
Groeten,
Martijn
op 06-01-2024 10:27 PM