Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Ik kan Google Assistant niet downloaden in de play store op de watch 6 44mm LTE

(Onderwerp aangemaakt op: 01-08-2023 06:58 PM)
2499 Weergaven
Zeeuws123
Journeyman
Opties
Kan iemand mij hiermee helpen?
Ik heb de watch ingesteld via Galaxy wearable.
Misschien moet dit via de wear os app?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Gefeliciteerd met je nieuwe horloge! Je hebt het correct gekoppeld met de Galaxy Wearable-app.

Is het horloge up-to-date (controleer ook of er updates beschikbaar zijn voor de Wearable-app of de plug-in)?

Controleer ook of je de nieuwste versie van Google Play Store op je horloge hebt staan. U kunt dat controleren in Google Play Store > Instellingen > Info > Update Play Store.

Controleer dan nogmaals of je Google Assistent kunt zoeken en installeren in de Google Play Store op je horloge.

Als het nog steeds niet verschijnt, dan neem ik aan dat je gewoon een update nodig hebt om het horloge uit te rollen en het later opnieuw te proberen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
14 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Gefeliciteerd met je nieuwe horloge! Je hebt het correct gekoppeld met de Galaxy Wearable-app.

Is het horloge up-to-date (controleer ook of er updates beschikbaar zijn voor de Wearable-app of de plug-in)?

Controleer ook of je de nieuwste versie van Google Play Store op je horloge hebt staan. U kunt dat controleren in Google Play Store > Instellingen > Info > Update Play Store.

Controleer dan nogmaals of je Google Assistent kunt zoeken en installeren in de Google Play Store op je horloge.

Als het nog steeds niet verschijnt, dan neem ik aan dat je gewoon een update nodig hebt om het horloge uit te rollen en het later opnieuw te proberen.

0 Likes
germa85
Pioneer
Opties
Staat die er niet al in? Bij mij stond ie er meteen al in,
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Zeeuws123, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt en wat gaaf om te lezen dat je voor de Watch 6 hebt gekozen! Is het je nog gelukt met de tips van @Neo001? Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
PvanG
Student
Opties
Hij staat er bij mij ook niet in, alleen bixby. Ik kan hem ook niet vinden in de store... plz help
Zeeuws123
Journeyman
Opties
Ha, het is bij mij gelukt door op het horloge zelf alles te updaten. De play store was niet up to date. @PvanG als je dit volgt weet ik zeker dat het lukt
Members_kgTyxcg
First Poster
Opties

ik heb exact de zelfde problemen om google assist te installeren op mijn watch 6.

heb alles up to date en gecontroleerd maar kan het nog steeds niet installeren want hij komt niet voor in google play.

wel de bixby app

hopelijk weet iemand hier een oplossing voor?

gr.jasper.

Ronald2211
Explorer
Opties

Zorg dat alles up to date is incl. de Google play app op je watch.

Kwestie van geduld; na enige tijd is de assistant zichtbaar in de store en kun je hem binnen halen.

Tenminste bij mij werkte dat zo. Geduld is een schone zaak...

Succes!

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_kgTyxcg, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Is het je nog gelukt met de Google Assistent voor je Watch? Als je de Wearable-app opent en gaat naar Instellingen Horloge > Apps, zie je dan wel de Assistent-app staan? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
nueviniet
Student
Opties
Is het bij iemand al gelukt?
Ook bij mij alles echt up-to-date (via horloge en playstore zelf gecheckt), maar de Google Assistant app is gewoon echt niet vindbaar in de play store.