Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

[How-to] Hoe reset ik mijn Gear horloge?

(Onderwerp aangemaakt op: 23-10-2017 04:24 PM)
21083 Weergaven
BruceH
Community Manager
Opties

Is je Gear vastgelopen, loop je tegen bepaalde issues aan of wil je simpelweg met een schone lei beginnen, dan ben je hier aan het juiste adres. Deze how-to beschrijft hoe je jouw Gear horloge kunt resetten.

 

Je kunt je Gear op verschillende wijzen resetten, allereerst de reset via de instellingen.

 

Gear S, S2 en S3

1. Druk in het horlogescherm op de starttoets.1. Druk in het horlogescherm op de starttoets.2. Tik op Instellingen.2. Tik op Instellingen.3. Draai het wiel met de klok mee en tik op Info Gear.3. Draai het wiel met de klok mee en tik op Info Gear.4. Draai het wiel naar rechts en tik op Gear resetten.4. Draai het wiel naar rechts en tik op Gear resetten.5. Lees de informatie en tik op het pictogram Accepteren om je Gear te resetten.5. Lees de informatie en tik op het pictogram Accepteren om je Gear te resetten.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mocht je Gear helemaal niet meer opstarten of loopt hij om een andere reden vast waardoor je bovenstaande stappen niet kunt doorlopen, is er nog een laatste mogelijkheid voordat er een reparatie aan te pas komt.

 

 Hard-reset

  1. Schakel de Gear uit;
  2. Druk de Power knop in en houdt hem ingedrukt totdat er REBOOTING onderaan het scherm verschijnt;
  3. Druk de Power knop herhaaldelijk in totdat je Select REBOOT MODE wordt weergegeven;
  4. Druk op de Power knop om Recovery te selecteren;
  5. Druk de Home knop in en houdt hem ingedrukt om een keuze te maken;
  6. Houdt vervolgens de Power knop ingedrukt tot de Gear zich opnieuw opstart;
  7. Done!

select_reboot_mode.jpg

 

 

 

 

 

 

Gear Fit, Gear Fit2


1. Druk eerst op de Home button1. Druk eerst op de Home button2. Kies voor Instellingen.2. Kies voor Instellingen.3. Scroll naar beneden en kies voor Gear info.3. Scroll naar beneden en kies voor Gear info.4. Tik op Reset Gear.4. Tik op Reset Gear.5. Tik op Instell. resetten of Factory Reset.5. Tik op Instell. resetten of Factory Reset.6. Bevestig je keuze.6. Bevestig je keuze.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

rsz-846676
3 Antwoorden
LouisM
Apprentice
Opties

nvts

0 Likes
Remco145
First Poster
Opties

Hoi goede morgen ik ben mijn pincode vergeten van mijn gear fit 2 pro al vast 

Heel bedankt 

0 Likes
1152nagtegaal
First Poster
Opties

Duitsland heeft niets met ressete 

Te maken 

De elektrode die kontact moeten met de op lader die zijn weg en dat is al eerder gebeurd dat is gewoon het zwakke punt van dat zort horloge 

 

0 Likes