Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Gear Fit 2 bandje defect

(Onderwerp aangemaakt op: 23-10-2017 05:52 PM)
621 Weergaven
DouweN
Apprentice
Opties

Hallo,

 

Ik heb mijn gear fit 2 nog maar sinds mei dit jaar, maar het bandje is defect. Het sluitinkje laat los van het bandje zelf, waardoor die niet meer vast te maken is aan de fit 2. Hoe kan ik dit bandje laten vervangen (ik neem aan onder de garantie)? Het is een Gear Fit 2 Small zwart/grijs.

 

Ik hoor het graag.

 

Groet,

 

Douwe

0 Likes
5 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hoi Douwe, zonde natuurlijk! Ik kan even voor je kijken of een nieuwe aanvragen mogelijk is. Kun jij mij een privébericht sturen met jouw NAWTE-gegevens, serienummer van jouw horloge en de aankoopdatum? 


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
moppie958
First Poster
Opties

hallo,

 

ik heb hem sinds januari dit jaar en het zelfde probleem, geldt dit als garantie , baal er van . ik draag hem dagelijks.

gr marielle

 

Stef911
First Poster
Opties
Hoi , ik heb hetzelfde aan de hand met mij Gear fit 2 . Ik heb ze (via krefell ) opgestuurd , nog onder garantie .
Hopelijk wordt het bandje vervangen door eentje van de (nieuwe) gear fit 2 pro ... Mvg Stef.
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi Stef, begrijp ik goed dat je het horloge met de bandjes via Krefell hebt opgestuurd? Je hebt momenteel het horloge dus niet in je bezit?


---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Stef911
First Poster
Opties

Idd 👌👌

Hopelijk wordt het kosteloos vervangen door een bandje van de nieuwe gear  fit 2 PRO . 😉 

Mvg Stef.  

0 Likes