Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

help bij pincode

(Onderwerp aangemaakt op: 21-03-2024 08:20 PM)
238 Weergaven
fuzzler
Student
Opties

hallo    help aub    net mijn nieuwe watch 6 binne   aan het instellen heb ik mijn pincode ingevoerd   naar blijkt hem niet te pakken meer   en nu ?    ben ik het horloge nu kwijt?         ik ben 62    aub help  kan niet naar setting  kom scherm niet in

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
fuzzler
Student
Opties

ja heb inmiddeld de hard reset   die ik hier had gevonden   voor de watch 4 gedaan   en is gelukt na wat moeite

naar de fabriwksinstellingen te booten   maar geen pincode meer voor mij met de dikke vingers

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Members_oxMaNiH
Student
Opties

het is mij gelukt, met onderstaande link, om deze terug naar de fabrieksintellingen te zetten

Hoe reset ik mijn Galaxy Watch? | Samsung Nederland

succes

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je het horloge wel verbonden met je telefoon?

Oplossing
fuzzler
Student
Opties

ja heb inmiddeld de hard reset   die ik hier had gevonden   voor de watch 4 gedaan   en is gelukt na wat moeite

naar de fabriwksinstellingen te booten   maar geen pincode meer voor mij met de dikke vingers

Members_oxMaNiH
Student
Opties

Heb hetzelfde probleem, moet in eens een wachtwoord invoeren, geen idee welke, dus geprobeerd maar zonder resultaat. kom ook niet meer in het menu (instellingen) wie weet raad?

Oplossing
Members_oxMaNiH
Student
Opties

het is mij gelukt, met onderstaande link, om deze terug naar de fabrieksintellingen te zetten

Hoe reset ik mijn Galaxy Watch? | Samsung Nederland

succes

Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen Members_oxMaNiH,

We wensen jou nog veel plezier met jouw Watch!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ellen239
First Poster
Opties

Dit helpt niet.  Ik moet ook ineens een pincode invoeren en resetten via de info uit de link lukt niet. Toestel blijft om een pincode vragen. Mijn telefoon kan de watch niet vinden, dus via telefoon of app lukt ook niet. Wat kan ik nog proberen? 

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Ellen239,

Bedankt voor jouw bericht. Je wilt natuurlijk gewoon toegang hebben tot jouw Watch. Werkt een bepaalde stap voor het resetten niet of blijft het na het resetten om een pincode vragen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes