op 26-09-2018 01:31 PM
Sinds deze week gebruik in de galaxy Watch met endomondo. Dit omdat Strava geen app heeft voor het horloge. Maar nu valt tijdens mij wielren rit de gps weg, al voordat ik 10 km heb gefietst, en wordt deze ook niet opnieuw verbonden.
Mijn horloge staat in verbinding met mijn telefoon middels Bluetooth.
Heeft iemand hier een oplossing voor.
Groeten Arjan
op 26-09-2018 02:33 PM
op 26-09-2018 06:39 PM
op 27-09-2018 12:36 AM
28-09-2018 10:59 AM - bewerkt 28-09-2018 11:00 AM
Hi @Arjan86,
Als ik op de nieuwste versie van S-Health bij Instellingen -> Verbonden services kijk kan ik daar Strava toevoegen.
Wellicht dat dit voor jou ook een uitkomst is!
op 28-09-2018 11:05 AM
@BruceH schreef:Hi @Arjan86,
Als ik op de nieuwste versie van S-Health bij Instellingen -> Verbonden services kijk kan ik daar Strava toevoegen.
Wellicht dat dit voor jou ook een uitkomst is!
Hoi,
jij werkt waarschijnlijk alleen met Samsung producten? Want ik gebruik dus een apple
telefoon en dan heb ik niet het kopje; verbonden service.
dus voor mij is het probleem nog niet opgelost helaas
op 28-09-2018 12:55 PM
Ik ben ook benieuwd naar de oplossing. Ik heb hetzelfde probleem. Na ongeveer 2 kilometer houdt hij er mee op. Hartslag wordt wel geregistreerd maar de gps lijkt weg te vallen en de kilometers en de route worden niet vastgelegd.
op 28-09-2018 01:02 PM
op 28-09-2018 01:23 PM
Ik start met de app endomondo op mijn watch. Gisteren de standaard app van Samsung gebruikt en dan blijft hij wel draaien, maar voor de statistieken en het uitlezen van mijn gegevens wil ik toch graag de endomondo of Strava app gebruiken.
Inmiddels ook de app een keer verwijderd en opnieuw geinstaleerd. Ook geen resultaat...
op 02-10-2018 10:52 AM
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn eerste horloge ( inmiddels vandaag de tweede binnen gekregen na de eerste terug gestuurd te hebben) . Dit is de reactie van Under Amour ( maker van endomundo) :
Endo James (Endomondo)
Oct 1, 11:36 CEST
|
Vandaag dus de nieuwe binnen gekregen. Ik hoop dat jet is opgelost of heel snel wordt opgelost, anders is het een hele dure gadget waar je niet zoveel aan hebt kwa sporten
We are sorry to hear that you're facing issues with the Endomondo Samsung Gear/Galaxy app.
I have reported the issue to Tizen team (the UA Samsung Gear/Galaxy apps are developed by an external team) and they are aware of this problem and they are working on a fix for this issue for the next gear app update.
For now, please try these steps:
- Uninstall Endomondo on both your phone and your Gear/Galaxy device
- Update the Samsung Gear Manager application on your phone
- Reboot both devices
- Reinstall Endomondo on both devices
Sorry for the inconvenience.
Best,
James