Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch 4 (Update 8)

(Onderwerp aangemaakt op: woensdag)
131 Weergaven
GeoffreyJones
Pathfinder
Opties
Beste Samsung liefhebbers,

Heeft er iemand al een oplossing voor de volgende problemen;

Mijn horloge is ook onbruikbaar, pols detectie werkt niet meer. Dus mijn horloge kan ik niet kalibreren, "always on functie" werkt ook niet meer. 

Ook is de batterij na een uur volledig leeg. 

Heeft er iemand een oplossing? 

Fijne jaarswisseling iedereen.. 🥂🌠
0 Likes
9 Antwoorden
hharmsel
Apprentice
Opties

Mijn Watch 4 classic is ook onbruikbaar naar one UI * Wear OS 6 update battery levensduur is met 50% afgenomen na de update. 
Graag delen als er een oplossing is gevonden.
Cache legen heeft niet veel effect

0 Likes
GeoffreyJones
Pathfinder
Opties
Helaas nog geen enkele oplossing, ook een hard reset heeft geen uitsluitsel geboden.

De fouten zitten in de nieuwe update, echt balen stappen worden ook niet meer geteld.
0 Likes
hharmsel
Apprentice
Opties

Sensors werken bij mij nog wel, ik krijg wel stappen geteld.
Detectie van het dragen van horloge is niet altijd goed. Een aantal kern per dag moet ik opnieuw ontgrendelen.
Direct na de update leek er bijna niets meer te werken, maar na enige tijd en cache clear lijkt dat beter, alleen is de reactie van het horloge soms traag

0 Likes
GeoffreyJones
Pathfinder
Opties
Dan ben jij iets beter af dan ik man.

Bij mij werkt echt bijna niets meer, ik gebruik mijn horloge alleen maar voor de tijd.

Heb je die links gezien? Het regent klachten van mensen die soortgelijke issues hebben. Samsung moet echt snel met een update komen. Schandalig dit.
0 Likes
hharmsel
Apprentice
Opties
Ik had die links inderdaad al gezien. Ook met Samsung via whatsapp contact gehad. Ze doen alsof hun neus bloed. Advies van Samsung: aanbieden bij service.
0 Likes
GeoffreyJones
Pathfinder
Opties
Ik ben al jaren Samsung fan, en heb bijna alles van Samsung. Ik ben het nog altijd, omdat ik niks anders wil als alles goed werkt.

Maar de service van Samsung is al jaren één van de slechtste wat je kunt bedenken, schandalig voor zo een groot bedrijf.

Ben een keer 6 maanden bezig geweest, met een Samsung S6 wat stuk bleef gaan.
0 Likes
hharmsel
Apprentice
Opties
Bugs op je Galaxy Watch met One UI 8? Samsung werkt aan fix https://share.google/SrXedOfHZ6iaqHb4y
0 Likes
hharmsel
Apprentice
Opties
Bugs op je Galaxy Watch met One UI 8? Samsung werkt aan fix https://share.google/cwtwAu8NHw9kX1DLn
Hopelijk geen 6 maand werk
GeoffreyJones
Pathfinder
Opties
Fijn! Thanks voor de update, we wachten het af.
0 Likes