Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google Home werkt niet op de galaxy watch 5

(Onderwerp aangemaakt op: 08-05-2023 11:55 PM)
384 Weergaven
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Ik heb een paar maanden geleden de galaxy watch 5 aangeschaft en hij werkt helemaal perfect met alles, behalve de google home app op de Galaxy watch 5 die krijg ik niet aan de praat, deze melding krijg ik de hele tijd (zie afbeelding) Alles is up to date en heb ook al reset en restarts gedaan maar allemaal geen effect en de accounts zijn ook hetzelfde, weet iemand raad ?

image

image

0 Likes
15 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hier werkt het prima maar heb alles ook op NL staan. Misschien eens proberen? Ik heb NL als hoofdtaal en Engels als 2e bij Google ingesteld. Het is een geklungel met switchen van talen maar uiteindelijk werkt het meestal wel, ik was bezig met de assistent en daarna heb ik home ingesteld.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Dus telefoon in het Nederlands bedoel je?
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ook ja, en de google assistent talen.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Die heb ik al in het Nederlands en Engels staan is dat ook goed? Of eerst alleen Nederlands en Engels verwijderen M
0 Likes
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Ik heb alles in het Nederlands gezet maar geen verschil.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Wat wil je besturen via de watch? Niet alles kan op weer OS bestuurd worden helaas.
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Ja gewoon mijn huis, maar ik kan nu helemaal niks besturen want mijn huis detecteert niet ofzo.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Zonder appaten welke hiervoor bedoeld zijn kun je niks besturen😅
0 Likes
Wessel-Schipper
Navigator
Opties
Nee maar ik heb nest minis lampen ledstrips schakelaars en een chromecast dus zeker wel apparaten die ik kan besturen met mijn watch neem ik aan.
0 Likes