Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google agenda op watch 4 classic

(Onderwerp aangemaakt op: 29-01-2022 04:21 PM)
3563 Weergaven
Hugo55
Navigator
Opties
De afspraken in mijn Google agenda verschijnen niet op mijn watch 4 in de tegel agenda. Nochtans gesynchroniseerd.
Iemand een oplossing?
Alvast bedankt, Hugo.
0 Likes
23 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Hugo55, goedemiddag.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, we helpen je dan ook graag verder. Heb je op de Watch hier ook een aparte app voor ingesteld? Krijg je van de andere apps wel meldingen door op je Watch?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Hugo55
Navigator
Opties
Ik heb op de watch de tegel 'agenda' geïnstalleerd. Ik krijg van andere apps wel meldingen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik denk dat je deze widget niet kan koppelen met de Google agenda-app op je telefoon. Krijg je wel een melding als je een agenda item aanmaakt in de Samsung Agenda-app?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Hugo55
Navigator
Opties
Als ik een agenda-item maak in Samsung Agenda wordt dat ook niet getoond in de agenda-tegel.
Groetjes, Hugo
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @Hugo55.

Om welke Agenda tegel gaat het precies, kan je hier anders een foto of schermafdruk van maken en deze hier delen? Synchroniseren jouw Watch en telefoon verder wel goed?

Zelf heb ik zojuist een afspraak in de Samsung agenda app op mijn telefoon toegevoegd en deze werd ook direct getoond in de Agenda-app op de Watch. Ook als ik naar de Widget toe gaat zie ik staan dat er een afspraak is toegevoegd.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Hugo55
Navigator
Opties

Dag Martijn,

ik werk gewoonlijk met Google Calendar, maar nu heb ik een afspraak in Samsung Calendar gemaakt. Die verschijnt trouwens ook in mijn Google Calendar. Maar de afspraak verschijnt niet de agenda-tegel van mijn Samsung Watch 4. Ik voeg een aantal schermafbeeldingen bij.

Alvast bedankt,

HugoScreenshot_20220201_103330_sysui.pngScreenshot_20220201_103348_calendar.pngScreenshot_20220201-103658_Calendar 02.jpg

0 Likes
Hugo55
Navigator
Opties

Nog even een aanvullende screenshot. Dit is de tegel die ik toevoeg.

Screenshot_20220201_114700_sysui.png

0 Likes
Hugo55
Navigator
Opties

Dag Martijn,

na de upgrade van de watch is het probleem opgelost. De afspraken verschijnen terug.

Groetjes,

Hugo

marise99
First Poster
Opties

Beste Hugo,

Ik heb precies hetzelfde probleem als jij alleen dan met een watch 4 40mm. Welke upgrade of update heeft dit probleem verholpen?

Groetjes,

Marise

0 Likes