Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen passend bandje bij de Watch geleverd

(Onderwerp aangemaakt op: 13-08-2023 01:54 PM)
286 Weergaven
RvdL
Apprentice
Opties

Bij de experience store in Breda een Wach6 classics aangeschaft.

Eenmaal thuis gekomen en het pakje uitgepakt blijk het bandje wat aan de krappe kant te zijn.

Dus via WhatsApp communicatie gestart  en dit gemeld. Kreeg advies contact op te nemen met de experience store en als ik nog een ander probleem had kon ik altijd via WhatsApp contact opnemen.

Dus contact gezocht met de experience  store en kreeg eik onderstaand reactie.

Samsung Experience Store Breda (eigenaar)

4 dagen geleden
Bedankt voor jouw recensie. Wij kunnen het ons voorstellen dat je graag een passend bandje wilt hebben bij jouw gloednieuwe Samsung Galaxy Watch6. In het doosje, zit standaard een bandje die geschikt is voor de meeste armen. Als je kiest voor de 40 mm variant, dan krijg je een S/M bandje bij jouw smartwatch en als je kiest voor de 44mm variant, dan krijg je een M/L bandje. Mogelijk heb je dus een S/M bandje en heb je eigenlijk een M/L bandje nodig. Wij kunnen het bijgeleverde bandje niet voor jou omwisselen, maar wij hebben wel mooie bandjes in de winkel die mogelijk beter zitten. Mocht je het bandje liever online willen bestellen, dan kan dat ook via onze website onder het kopje "Mobiel" bij de optie "Accessoires".

Het kan volgens mij niet zo zijn dat ik een niet voor mij acceptabele watch moet aanschaffen omdat ik een groter bandje wil, het gaat er toch om dat ik een Smartwatch koop die bij mij past.

Ik vind zoiezo dat ze dat dan in de winkel moeten zeggen. Je hebt ook niet de gelegenheid om de watch te passen.

Vindt dit een zeer slechte zaak.

Jammer dat ze zo met klanten omgaan en omzet voor service stellen.

Had van Samsung meer verwachte.

0 Likes
1 Antwoord
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @RvdL ,

Wat een vervelende situatie zeg. Dus je hebt de 40mm gekozen? Ik zou terug gaan naar die winkel met de bon en zeggen dat het product niet past. Het lijkt me wel vreemd als ze daar geen gehoor aan geven. Het lijkt mij dat je als winkel blije klanten wilt.

https://www.consuwijzer.nl/garantie-reparatie-geld-terug/gekocht-maar-niet-tevreden/spijt-van-aankoo...

Hier kun je ook je rechten lezen als klant.

Mag u van de verkoper ruilen omdat u spijt hebt? Dan mag dit alleen als u het product niet gebruikt hebt en als het niet kapot is. Kunt u geen ander product vinden dat u wilt hebben? Dan kan de verkoper u een tegoedbon geven. Bij sommige winkels krijgt u zelfs uw geld terug. U moet het product dan wel binnen een bepaalde tijd terugbrengen. Op de kassabon staat meestal voor welke datum u dat moet doen en welke voorwaarden hiervoor gelden.

Ik denk dat dit stukje je beste kans is. Ik zou het proberen en als het niet lukt dan is het helaas een groter bandje kopen. Gelukkig hoeft dit niet duur te zijn.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick