Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen meldingen whatsapp zonder wifi

(Onderwerp aangemaakt op: 23-08-2022 12:37 PM)
1301 Weergaven
noukommens
Explorer
Opties
Ik heb nu sinds een paar weken een Samsung galaxy watch 4, nu krijg ik als ik verbonden ben met de WiFi heel mooi men meldingen binnen van whats app en kan ik lezen en reageren. Zodra ik geen WiFi heb (denk aan onderweg met de auto op vakantie als bijrijder) dan krijg ik alleen te zien u heeft mogelijk nieuwe meldingen, ik kan deze dus niet op mn horloge lezen alleen op mn telefoon, terwijl ik mijn mailtjes, meldingen van Facebook, instagram, social schools, en smsjes wel gewoon kan lezen... 
Ik heb alles al geprobeerd telefoon aan en uit gezet, horloge aan en uit gezet, horloge gereset, opnieuw met elkaar verbonden. De meldingsinstellingen staan goed.

Is hier iets aan te doen? Ik wordt beetje ongeduldig 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
noukommens
Explorer
Opties
Hey martijn ik heb het al gevonden! Gegevensbesparing daar stond whatsapp uit. Whatsapp mocht op de achtergrond niks doen en die heb ik aangezet. Dus nu doet hij het!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
16 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @noukommens, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Je hebt zo te lezen zelf al het één en ander geprobeerd, helaas nog niet met het gewenste resultaat. Je geeft aan dat de melding instellingen wel goed staan, hoe staan deze precies ingesteld? Maak hier anders schermafdrukken van en deel deze met ons, dan kijken we met je mee 😇

Is je Watch verder up-2-date? En met welke telefoon heb je de Watch verbonden?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
noukommens
Explorer
Opties
Hey martijn ik heb het al gevonden! Gegevensbesparing daar stond whatsapp uit. Whatsapp mocht op de achtergrond niks doen en die heb ik aangezet. Dus nu doet hij het!
0 Likes
Trixie81
First Poster
Opties
Is dat op je telefoon of op je watch? Heb namelijk hetzelfde probleem. Overigens sinds een update van mijn watch.
0 Likes
noukommens
Explorer
Opties
De gegevensbesparing stond uit op m'n telefoon! Toen deed hij het maar nu sinds de update van de watch inderdaad alleen maar whats app vis WiFi op telefoon.. Wou daar vanmiddag even naar kijken!
0 Likes
noukommens
Explorer
Opties
Net gekeken en heb nu onder de app van de watch instelling moeten veranderen aangepaste melding stijl die stond uit! Stond wel meldingen weergeven maar nu heb ik ingesteld dat hij meldingen moet geven ipv weergeven Nu afwachten of hij het nu wel gaat doen.
0 Likes
Trixie81
First Poster
Opties
Ok, ga ik ook proberen dan.
0 Likes
Trixie81
First Poster
Opties
Ik krjjg nu weer helemaal geen meldingen van Whatsapp. Gister horloge nog opnieuw gekoppeld via WhatsApp. Begrijp er niks van. Kan iemand van Samsung even meedenken?
0 Likes
noukommens
Explorer
Opties
Mijne doet het ook nog steeds niet nu idd geen meldingen buiten WiFi om
0 Likes
noukommens
Explorer
Opties
Sinds update geen meldingen meer WhatsApp.. Ook niet via de app op m'n watch

Heb de watch 4
Alle instellingen nagekeken, alles staat zoals het van te voren stond opnieuw geprobeerd te koppelen probleem blijft. Krijg overal meldingen van behalve van WhatsApp niet. 

Zie mijn andere post voor nog iemand met dit probleem 
0 Likes