Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen meldingen op Galaxy Watch 4

(Onderwerp aangemaakt op: 10-01-2022 04:34 PM)
7056 Weergaven
Members_iCgEIxF
Journeyman
Opties

23 december een galaxy watch 4 classic gekocht, tot op heden krijg ik geen enkele melding op mijn watch, enkel bij sms krijg ik een bolletje te zien, de horloge zelfs niet op dat ogenblik, ook niet als ik opgebeld word, hij trilt wel als je hem aanzet of uit doet, dus volgens mij werkt de triller, ik heb zowel hier als op andere sites zitten opzoeken om dit op te lossen. wearable app op telefoon uitgeveegd en opnieuw geïnstalleerd, watch meermaals gereset, getest voor en na update, zelfde problemen, alle instellingen meermaals gecontroleerd, de apps die mogen communiceren en meldingen geven, hebben toestemming, messenger, whatsapp, noem maar op... heb echt alles wat ik hier kan vinden en op andere sites geprobeerd en nog steeds dezelfde problemen, geen meldingen weer geven, niet trillen bij bellen, sms, bericht... en geeft sowieso niets weer op het scherm buiten soms het bolletje.
Mijn watch is verbonden met een galaxy s21 ultra..

Het is echt storend dat je geen enkele melding krijgt en dat je toch steeds weer naar je mobiel moet grijpen om maar iets te kunnen zien
Had ik dit geweten dat deze watch zoveel problemen had, dan had ik hem zeker niet gekocht, ik ben er echt niet tevreden over

Ik hoop dat er spoedig een oplossing/update komt die dit allemaal oplost... want nu voor die prijs, pff doet helemaal niet wat hij zou moeten doen

Mvg,
Michel

0 Likes
13 Antwoorden
Members_iCgEIxF
Journeyman
Opties

Heb zowel de laatste updates voor zowel android versie op watch and S21, laats uitgebrachte app voor galaxy wear, zelfs os wear app van google zelf geprobeerd, maar blijkbaar word de watch 4 niet ondersteund
Alle instellingen die gemaakt zijn in de wear app komen overeen met de instellingen van de watch .
Watch staat ingesteld, moet trillen en op scherm weergeven met details, instellingen app en watch komen overeen, apps hebben toestemming.

Heb echt al vele forums doorlopen... en alles wat mar te vinden was uitgeprobeerd, maar het lukt me niet om maar een melding op de watch te krijgen, enkel sms krijg ik een bolletje, trilt dan ook niet, bij bellen trilt hij ook niet, triller werkt want tijdens het sporten start de app automatisch en trilt hij bij bepaalde instellingen

Het is echt enkel geen meldingen, heb idd zoals je meld regelmatig tegen gekomen dat bij de ene mensen de meldingen werken en andere waar het dan voor enkele apps niet werkt, doch hun instellingen voor meldingen en toestemming en doorgeven van gegevens ingeschakeld zijn. Omtrend het bolletje, dat weet ik idd, maar had graag direct de meldingen ook gezien als die dan al binnen komen

Had voordien een gear 3 watch, nooit geen problemen gehad

Momenteel weet ik zelf niet meer wat nog te proberen, en het regelmatig resetten om te proberen, want ook al doe ik een backup van de watch, als ik dan bv mijn watch faces die ik gekocht heb, dan worden deze ook niet geïnstalleerd automatisch, moet ik ook echt naar de google shop terug en alles manueel instaleren

Twijfel of ik een horloge heb die gemaakt is op de maandag 🙂

Indien je nog ideeën hebt, laat maar horen, zou leuk zijn dat ik hem aan de praat krijg

0 Likes
Members_iCgEIxF
Journeyman
Opties

Ik beschik over een S21U en GW 4 46 classic

Voor zover dat ik  zie en vergelijk zijn de software versies op mijn telefoon en watch anders dan die van u

voor de watch R890XXU1DUK1 bij u R880...
voor de s21u heb ik opgemerkt dat jouw software beveiligingspatch van 1 januari is en de baseband versie is ook anders...

Check regelmatig voor updates van samsung, blijkbaar is mijn software up to date raar

sam03.jpgsam02.jpgsam01.jpg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_iCgEIxF, goedenavond.

Zo te lezen heb je al een hoop geprobeerd 👍 Ik zie dat je ook al de Watch al eens hebt gereset, zet je dan ook een back-up terug daarna? Stel je Watch eens in als nieuw en zet geen back-up terug.

Graag ontvang ik wat schermafdrukken van de Instellingen van je Wearable-app meldingen en de WhatsApp-app meldingen uit de app zelf.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_iCgEIxF
Journeyman
Opties

Dag Martijn,

de eerste keer heb ik hem gereset zonder een backup terug te zetten, er was toen nog geen backups beschikbaar  ( had nog geen gemaakt )

na het aan kopen van watch faces heb ik een backup gemaakt, nogmaals gereset, proberen zonder backup, dan backup terug gezet, dan merkte ik ook dat mijn aangekochte faces ook niet automatisch terug gezet werden

Bij deze enkele instellingen van van de wearable app en whattsapp, moet wel er aan toe voegen ik gebruik meer messenger dan whattsapp, dus messenger is belangrijker, maar zelfde probleem

Bij deze enkele fotoos van instellingen

indien u nog andere zaken wenst, laat het mij gerust weten

Groeten,
MichelScreenshot_20220114-071942_Galaxy Watch4 Plugin.jpgScreenshot_20220114-072004_Galaxy Watch4 Plugin.jpgScreenshot_20220114-072020_Galaxy Watch4 Plugin.jpgScreenshot_20220114-072117_Galaxy Watch4 Plugin.jpgScreenshot_20220114-073142_WhatsApp.jpg

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_iCgEIxF

Goedemorgen, Michel.

Dankjewel voor de foto's. Ik heb dit nu inderdaad al een paar keer voorbij zien komen. Als je in de WhatsApp-app instellingen de schakelaars even uit- en inschakelt, krijg je nu wel weer meldingen op je Watch?

Als ik je instellingen vergelijk met de mijne zie ik ook niets bijzonders(zelf heb ik een Watch4 met een S20 Ultra)

Ook hebben we een mogelijkheid voor Hulp-op Afstand dan kijkt 1 van mijn collega's op afstand met je mee en gaan we ons best doen het probleem te verhelpen. Kijk hier voor meer informatie: Hulp op Afstand | Nederland

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_iCgEIxF
Journeyman
Opties

Dag Martijn,

nieuwe ontwikkeling betreffende meldingen...

ik heb onderarm tattoos van pols tot... bij mij reageert mijn telefoon niet, als ik sport activeert de app voor sport automatisch... hartmetingen gebeuren ook automatisch, maar verder geen enkele melding enkel agenda en wekker

Mijn partner heeft geen tattoos, als hij hem aandoet, dan komen de meldingen direct binnen op de watch en worden ze getoond

Dus wat we merken is mijn horloge detecteert niet dat bij mij dat het gedragen word, dat is wat we  hieruit kunnen evalueren, komt dit door de tattoos of andere sensoren... wat ik heel raar vind.
Dit hebben we meermaals getest !!! Ik krijg geen meldingen, mijn partner zonder problemen, elke keer

Tattoos al heel lang, en mijn gear 3 heeft hier nooit problemen mee gehad, toonde ook meldingen als deze niet gedragen word, mijn partner heeft een active2 en deze kan dit ook als hij niet gedragen word

Is er een instelling dat kan aangezet worden dat alle meldingen van apps steeds getoond worden, ongeacht als hij gedragen word of niet of een instelling betreffende detectie betreffende gedragen of niet gedragen worden

Groeten,

Michel

0 Likes
Members_iCgEIxF
Journeyman
Opties

zitten opzoeken over dit probleem, en idd, de watch kan niet overweg met tattoos,
merkt niet dat hij gedragen word

heel veel post hier omtrent !!

en nog steeds geen oplossing, toch wel schande !!

Mag toch even aangekaart worden en dringend oplossing op komen vind ik

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_iCgEIxF

Goedemorgen, Michel.

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Het klopt inderdaad dat de nieuwe Watch geen tot nauwelijks iets kan registreren wanneer deze over een tatoeage draagt, de sensor zijn gevoeliger dan onze vorige Watches om meer metingen te kunnen doen. De metingen worden gedaan door een optische sensor en de inkt van een tatoeage zorgt ervoor dat deze meting niet (goed) gedaan kan worden.

Helaas kan dit ook niet met een software update worden verholpen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Cynnie1981
First Poster
Opties

Ik heb dus precies hetzelfde, kreeg ook vaak te zien dat watch niet detecteerde dat hij werd gedragen en zie nu deze post over de tattoo en deze heb ik idd ook op mijn pols. Wat kan hier aan worden gedaan want het is toch best wel absurd dat dit een goede werking van de watch tegen gaat? 

0 Likes