Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen gps route te zien.

(Onderwerp aangemaakt op: 21-03-2021 01:42 PM)
6624 Weergaven
Gerrit64
Journeyman
Opties

Hallo, ben Gerrit 57 en digibeet en gebruik al jaren Samsung telefoons om het makkelijk te houden. Heb nu een A71 en een Samsung Galaxy 46 mm en wil na het fietsen en wandelen mijn gps route zien in Samsung Health maar krijg het helaas niet voor elkaar. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Gerrit64
Journeyman
Opties

Ik heb alles op mijn horloge en telefoon nog eens nagelopen en schijnbaar heb ik toch nog iets aangezet waardoor het kaartje naast mijn horloge ook op de telefoon zichtbaar is. Heb jammer geen idee wat ik aan gezet heb. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ga naar samsung health op je horloge -> scroll naar beneden naar instellingen -> traininsdetectie ->zet locatie vastleggen aan. 

Als je nu gaat wandelen of fietsen zal hij bij het automatisch bijhouden van de activiteit (slaat na 10 min wandelen of fietsen aan op je horloge) de GP bijhouden. 

Hiernaast kan je als je een training wil starten. voor dat je de training kies in de lijst klikken op het tandwieltje. hier kun je vervolgens GPS aanzetten.

Ik hoop dat het zo duidelijk is?

0 Likes
Gerrit64
Journeyman
Opties

Dank, deze stond al aan en mijn gps staat ook aan maar de training komt wel op mijn telefoon maar ik zie nergens de route die ik heb afgelegd.

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Als je de training aan tikt zou je (als er een goede GPS verbinding tot stand is gekomen) boven aan de route moeten zien staan.

Gerrit64
Journeyman
Opties

Als ik op mijn horloge in de training naar beneden scroll zie ik het kaartje van de route. Maar op mijn telefoon zie ik heel de training maar geen kaartje van de route.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Gerrit64,

Kun je eens proberen om de training handmatig te starten? Hoe gaat het dan? 👍

rsz-846676
0 Likes
Gerrit64
Journeyman
Opties

Doe ik almaar ik krijg geen kaart op de telefoon, wel snelheid en hartslag grafieken de verdere gegevens.

Ik ga er van uit dat ik iets niet goed doe of vergeet maar weet helaas niet wat.

0 Likes
Gerrit64
Journeyman
Opties

Snap ik, krijg verder alle gegevens op de telefoon in Samsung Health maar niet de route terwijl die wel op mijn horloge staat.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Wanneer ik het horloge automatisch laat detecteren, dus na enige tijd wandelen > Meting wordt gestart > Resultaten: Geen Heart-Rate en Map (wel afgelegde afstand etc).

Wanneer ik handmatig de Wandel-Activiteit laat starten: Wel een Map met afgelegde route + Heart-Rate data.

Start je de Activiteit dan wel op de Watch?

Kan je op de Watch naar Instellingen > Apps > Machtigingen > Samsung Health > Alles AAN, en:
Instellingen > Apps > Machtigingen > Systeem-Apps > Map Control > Locatie AAN.

En heb je het horloge al eens gereset?

rsz-846676
0 Likes
Oplossing
Gerrit64
Journeyman
Opties

Ik heb alles op mijn horloge en telefoon nog eens nagelopen en schijnbaar heb ik toch nog iets aangezet waardoor het kaartje naast mijn horloge ook op de telefoon zichtbaar is. Heb jammer geen idee wat ik aan gezet heb. 

0 Likes