Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gedempte meldingen op watch

(Onderwerp aangemaakt op: 05-12-2023 10:19 AM)
181 Weergaven
carmen2324
First Poster
Opties

Hi!

Op mijn Whatsapp heb ik een aantal chats op gedempt staan. 
Maar, op mijn Samsung Watch 5 ontvang ik wel gewoon meldingen van nieuwe berichtjes van 1 van die gedempte chats. 

Zie ik iets over het hoofd waardoor ik ook die meldingen niet meer op mijn Watch ontvang? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @carmen2324, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Ik zie ook geen optie terug om dit in te stellen op je Watch. Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen 😇

Daarnaast is het ook belangrijk om dit aan te kaarten bij WhatsApp, zodat ook zij dit kunnen onderzoeken en wellicht met een app update kunnen toevoegen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @carmen2324, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Ik zie ook geen optie terug om dit in te stellen op je Watch. Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen 😇

Daarnaast is het ook belangrijk om dit aan te kaarten bij WhatsApp, zodat ook zij dit kunnen onderzoeken en wellicht met een app update kunnen toevoegen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200