Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear S3 Smartwatch stopt met laden

(Onderwerp aangemaakt op: 15-09-2017 04:23 PM)
3242 Weergaven
AdWil
Journeyman
Opties

Mijn hagelnieuwe Gear S3 stopt na 5 minuten met opladen. Het rode lampje gaat knipperen en het laden stopt. 

Doe ik iets verkeerd of is bv de oplader stuk?

0 Likes
10 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Ad, is de Gear S3 dan ook op 100% of is dit gewoon terwijl 'ie leeg is? Zit de kabel goed aangesloten en zet je de Gear zo neer dat deze niet kan wegschuiven van de oplader? Aangezien dit draadloos is. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Oplossing
AdWil
Journeyman
Opties

Gear S3 is met lader inmiddels opgehaald voor reparatie. Bleek dat de smartwatch wel oplaadt bij een andere (S2)-lader maar niet bij de meegeleverde lader. Kennelijk is dus toch de oplader stuk. Wacht af wat de reperateur als conclusie geeft. Gelukkig binnen garantie.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Fijn dat het zo opgelost kan worden! Laat maar weten of alles geslaagd is. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
AdWil
Journeyman
Opties
Zojuist mijn Gear S3 binnengekregen na 3dagen reparatie. Alleen: HET PROBLEEM IS NIET OPGELOST.
Na 4 minuten gaat het rode lampje van de draadloze oplader knipperen en stopt het laadproces. Dit alles ongeacht hoever de accu is geladen. Weer contact gezocht met Dynafix, de reparateur. Wacht nu op antwoord.
Wordt een beetje ziek van dit gedoe en heb al spijt van mijn aankoop!
0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Dat meen je niet .. Wat rottig zeg. Als het goed is staat er een contactnummer op het formulier voor als de reparatie niet goed is, klopt dat?

---------
Signature-Note10
0 Likes
AdWil
Journeyman
Opties

Ja ik heb uitgebreid contact gehad met Dynafix. Ze willen dat ik de Gear S3 met lader wéér voor reparatie aanbied, maar dat komt mij slecht uit want ik zit de komende weken in het buitenland. Feit blijft dat de Gear wel oplaadt op een andere lader (S2-lader). Een nieuwe lader kunnen/willen ze mij niet toesturen. 

Ik ben het geheel zat en heb op Bol.com zelf een lader van € 24,95 besteld die morgen binnen komt. 

Ik blijf van mening dat de Gear S3 na reparatie door Dynafix slecht is gecontroleerd of het euvel nu wel verholpen is. Volgens Dynafix is er een nieuwe printplaat en batterij in gegaan. Lijkt mij allemaal erg overbodig als een andere lader wel werkt en de geleverde niet.  

Kortom: Ik heb het gehad met die Dynafix, de reparatieafdeling van Samsung.   

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Het is inderdaad omslachtig dat het zo is gelopen, zeker als het niet opgelost is. Alleen is het nu eenmaal zo dat wij als fabrikant altijd eerst naar een reparatie kijken, vervangingen kunnen alleen komen vanuit de partij waar je een koopovereenkomst mee hebt. 

---------
Signature-Note10
0 Likes
AdWil
Journeyman
Opties
Natuurlijk snap ik dat dingen eerst gerepareerd moeten worden. Maar een kapotte lader zal niet gerepareerd worden, want dat kost meer dan een nieuwe. Ik wacht de nieuwe lader af die ik zelf besteld heb en zal je informeren of ik een betere diagnose heb dan Dynafix.
Fijn weekend!
0 Likes
AdWil
Journeyman
Opties

Met de nieuwe lader van Bol.com laadt mijn Gear S3 perfect op. Niks nogmaals terugsturen van de hele handel. Alleen misschien de kapotte lader als Samsung mij de kosten ( € 24,95) wil vergoeden van de lader die ik heb moeten aanschaffen.  

Waar kan ik dit declareren?

0 Likes