Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear S3 Classic Zwart scherm

(Onderwerp aangemaakt op: 18-11-2020 12:06 PM)
349 Weergaven
Members_m3NtpVo
Student
Opties

Geachte

Als mijn Gear S3 classic opstart, kan ik het logo zien & booting.

Van zodra deze geboot is, wordt het scherm zwart. Ik kan niet door de menu's gaan en ook niet via bluetooth verbinden.

Als ik de af/aan knop blijf inhouden.  Dan veranderd het zwart scherm naar "rebooting" en start de smartwatch opnieuw op. Met hetzelfde zwart scherm als gevolg.

Als de Smartwatch in de oplader steekt, kan ik zien dat deze oplaad. De batterij was bij al mijn pogingen boven 70% , soms wa de smartwatch recent opgeladen tot 100% zonder success.

als ik de smartwatch opstart terwijl hij in de lader zit, dan krijg ik na het log & boot scherm wel de klok te zien.

Dan kan ik door de menu gaan zonder problemen. 

Als ik deze uit de lader haal, dan werkt de smartwatch voor enkele minuten tot maximum 3 uur.

ik heb een softreset en een hard reset geprobeerd. een full factory reset... 

in beide gevallen blijft het probleem zich voor doen. 

kunnen julie mij helpen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemiddag @Members_m3NtpVo,

Lijkt mij inderdaad verstandig om gebruik te maken van onze Ophaalservice of om met jouw horloge langs een van onze servicepunten te gaan om het horloge na te laten kijken: https://bit.ly/2r9D0B2

Kom je er zo uit? 👍

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Klinkt als een defect, als je een servicepunt in de buurt hebt zou ik er even mee langs gaan, dan kunnen ze hem nakijken en zonodig terplekke repareren.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemiddag @Members_m3NtpVo,

Lijkt mij inderdaad verstandig om gebruik te maken van onze Ophaalservice of om met jouw horloge langs een van onze servicepunten te gaan om het horloge na te laten kijken: https://bit.ly/2r9D0B2

Kom je er zo uit? 👍

rsz-846676
0 Likes