Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

gear fit2 pro

(Onderwerp aangemaakt op: 22-03-2018 12:57 PM)
453 Weergaven
Brampo
First Poster
Opties

Ik heb sinds twee weken het sporthorloge. Ik heb deze juist aangeschaft vanwege o.a. de hartslagmeter. En deze blijft dus constant hangen tijdens het hardlopen. Ik ben net 5 minuten onderweg en daarna blijft mijn hartslag een constante meting aangeven.  Na een paar keer herstart van horloge lukt het even maar daarna toch weer een constante meting. (zo stabiel is mijn lichaam ook weer niet) Inmiddels een nieuwe gekregen maar daar exact dezelfde ervaring mee. 

Bij dagelijks gebruik in huis en slaap wordt wel de hartslag gemeten op enkele uitzonderingen na. Maar deze vele haperingen zijn niet wat ik wil zien.  Is daar een oplossing voor of is het gewoon een ondeugdelijk horloge. 

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Brampo,

apart dat het zelfs na een omruiling niet goed werkt. Start je de training handmatig of automatisch? 

rsz-846676
0 Likes
Brampo
First Poster
Opties

Beste Bruce,

Ik start het handmatig op. Ik merk dat pas na een tijdje de hartslag opgepakt wordt. En soms duurt dat best lang. 

ook merk ik dat bij het opladen de hartslag van de laatste keer blijft hangen. Ook dan duurt het pas na een tijdje dat het de hartslag oppakt. Soms na herstart pas weer nba een tijdje. dit had ik ook bij de vorige. Soms geeft de hartslag ook ineens 2x zo veel aan dan ik verwacht.

is dit een software fout en aan te passen. Mocht dit zo door blijveb gaan dan breng ik het apparaat terug en schaf een ander merk aan. want dit vind ik niet gewenst.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat kan ik me voorstellen. 

Ik raad je sowieso aan om de tips uit de handleiding eens door te nemen voor het beste resultaat van de hartslagmeter. 

Je kunt bijvoorbeeld instellen:

Uw hartslag volgen

De Gear kan automatisch uw hartslag meten en volgen met regelmatige intervallen. De Gear kan uw hartslag ook altijd automatisch meten wanneer u ontspant of aan het trainen bent. Raadpleeg Aut. hartslag voor meer informatie.

1. Tik op Hartslag op het scherm Apps.
  2. Tik op Aut. hartslag om het instellingenscherm te openen en een interval voor meten te selecteren. • Als u Frequent of Nooit selecteert, kan de Gear mogelijk uw hartslag niet automatisch meten wanneer u de functie voor training detecteren gebruikt of als u uw armen regelmatig beweegt. • Als u Altijd selecteert, wordt uw hartslag automatisch gemeten als u de functie voor training detecteren gebruikt. De batterij van de Gear raakt wel sneller leeg

Mocht het dan nog niet goed gaan, kun je de Gear eens resetten

rsz-846676
0 Likes
Brampo
First Poster
Opties

Beste Bruce,

Bedankt dat je, je best doet om te antwoorden en tips. Maar waar je het over hebt zijn de instellingen, die waren me al bekend en anders had ik een andere vraag. Het apparaat reageert veel te traag. In het verleden heb ik een polar hartslagmeter gehad, wel met band. Die had soms ook wel eens haperingen, maar daar zat geen groot tijdsverschil tussen of lange opstarttijd en de haperingen waren niet zo frequent. Dit weekend weer de meter gebruikt met wisselende resultaten. Vanavond heb ik weer een training, ik geef het nog een kans.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemorgen @Brampo,

hoe is het gegaan gisteravond?

rsz-846676
0 Likes
Brampo
First Poster
Opties
Hetzelfde weer, dus ik ga het horloge terug brengen en een ander merk aanschaffen. Het werkt niet deugdelijk.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Jammer, maar helaas. Mocht ik je toch nog ergens bij kunnen helpen, weet je de Community te vinden.

rsz-846676
0 Likes