Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Gear fit2 laadt voor de 2de keer niet meer op

(Onderwerp aangemaakt op: 29-07-2019 04:04 PM)
2236 Weergaven
carla2018
Pioneer
Opties

Beste communityleden,

Sinds maart 2017 heb ik een Gear fit2 wearable. Oktober 2017 opgestuurd naar Samsung omdat het horloge niet meer oplaadt. 

Vandaag precies hetzelfde. Het scherm blijft zwart, gaat niet meer aan en laadt niet op. Contact opgenomen met Samsung en gevraagd wat me dit gaat kosten (want bijna 4 maanden buiten de garantie natuurlijk). Helaas kon de medewerkster dit niet vinden. Haar advies was om de smartwatch op te sturen en dan zou ik van de monteur wel horen wat het ging kosten?? Nee toch zeker? Ik wil graag van tevoren weten wat me dit ongeveer gaat kosten, dan kan ik zelf de afweging maken of ik het waard vind om de smartwatch te laten repareren. 

Dit is toch eigenlijk te gek voor woorden? Na 20 maanden weer een kapotte accu? Bij een smartwatch van nog geen 2 1/2 jaar oud?

Wie weet wel wat dit grapje ongeveer gaat kosten? Of heeft een andere tip om m weer aan de praat te krijgen?

Groet Carla

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hi Carla, wat ontzettend jammer dat jouw Gear Fit2 niet goed meer laadt 😞 Je zou in dit geval een back-up en reset kunnen proberen, maar als dat niet werkt, dan zal er toch weer een reparatie aan te pas moeten komen. Buiten de twee jaar fabrieksgarantie zijn de kosten inderdaad voor jezelf. Ik kan alleen niet duidelijk aangeven hoeveel dit zal zijn. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Tim
GrandMaster
Opties

Hi Carla, wat ontzettend jammer dat jouw Gear Fit2 niet goed meer laadt 😞 Je zou in dit geval een back-up en reset kunnen proberen, maar als dat niet werkt, dan zal er toch weer een reparatie aan te pas moeten komen. Buiten de twee jaar fabrieksgarantie zijn de kosten inderdaad voor jezelf. Ik kan alleen niet duidelijk aangeven hoeveel dit zal zijn. 

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
carla2018
Pioneer
Opties

Hoi Tim,

De harde reset heeft gewerkt! Ik heb me suf gezocht op internet naar de reset, maar heel veel sprak van de gear aanzetten en naar instellingen gaan.. En dat lukte dus niet. Via via ergens anders terecht gekomen en..zo simpel (als je het maar weet)..gewoon 7 seconden de home knop ingedrukt houden en de gear startte weer op!

Ik blij, want dit scheelde zowieso onderzoekskosten en ik kan m blijven dragen.

Dank je wel voor de tip!

Opgelost.

Groet Carla

Tim
GrandMaster
Opties

@carla2018 Super dat de reset heeft gewerkt :face-with-tears-of-joy: Ik ben blij dat je weer volop kunt genieten van je Gear Fit2! 

0 Likes
Members_39LkW1c
First Poster
Opties

Bedankt! Dit heeft ook mijn probleem opgelost net voor ik een nieuwe oplader wou bestellen. Je moet het maar weten...