op 18-04-2021 10:12 PM
Hoi,
Afgelopen week heb ik mezelf een Galaxy Watch3 cadeau gedaan. Top dingetje, maar ik heb wel wat vragen.
1) Is er bekend wanneer het mogelijk gaat zijn om net als met de Apple Watch te betalen via de Watch3? Dus wanneer gaat Samsung Pay live?
2) Ik dacht dat ik met mijn horloge de camera kon bedienen, maar dit werkt niet. De "Camera controller" app die overal genoemd wordt, kan ik niet vinden in de Galaxy Store. Ook als ik op de PC de URL kopieer en plak op mijn telefoon, werkt het niet. De watch is verbonden met een Galaxy S8.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
op 18-04-2021 10:24 PM
op 20-04-2021 08:22 AM
Hi @kvdijck013,
Welkom op de Community 😁
Volgens onze website: 'Note: This app is supported on the Galaxy Watch Active, Galaxy Watch Active2, Galaxy Watch3, and Galaxy S9 and up only. Phone models launched before the Note10 will need a software update.'
op 20-04-2021 08:50 AM
Hoi Bruce,
Bedankt voor het welkom en je reactie! Dat artikel had ik inderdaad ook gevonden, maar ik heb nergens software updates beschikbaar. Zowel het toestel als de horloge zijn helemaal bijgewerkt.
op 22-04-2021 08:43 AM
op 22-04-2021 09:01 AM
Hi Bruce,
Bedankt voor je reactie. Daar heb ik geen idee van, weet niet hoe ik dat zou moeten doen. Echter heb ik online meerdere mensen gevonden met dit issue.
Blijkbaar is de functie voor het bedienen van de camera niet beschikbaar voor Android 9. Als ik deze optie zo belangrijk vindt, zal ik dus moeten overwegen een ander toestel aan te schaffen ben ik bang.
op 22-04-2021 02:04 PM
Via de Samsung Members app, tik op Ondersteuning -> tik op foutrapporten -> Kies een categorie -> Vink onderin Systeemloggevens verzenden aan.
Voer ook een duidelijke beschrijving in. Je kunt ook via je Watch een foutrapport sturen.
Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes -> Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen.
NB. Voor het genereren van zinvolle logs dient aan de volgende voorwaarden te voldoen: