Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera controller app watch 3

(Onderwerp aangemaakt op: 07-02-2021 04:52 PM)
277 Weergaven
Edgar Lammers
First Poster
Opties

Ik kom verschillende berichten tegen over de camera controller app hoe die te installeren is. 

https://galaxystore.samsung.com/geardetail/com.samsung.cameracontroller

Wanneer ik dat probeer wil dat niet lukken want dan wordt er ineens gemeld dat hij niet meer beschikbaar is op mijn telefoon.

(com.samsung.cameracontroller:2290:9931:70d835c8002)

Iemand een idee wat hier mis gaat??

0 Likes
9 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je beide toestellen al eens opnieuw opgestart?

0 Likes
Edgar Lammers
First Poster
Opties

Ja zeker heb ik de toestellen al eens opnieuw opgestart, meerdere keren zelfs maar helaas geen resultaat.

Blijf de foutcode krijgen

(com.samsung.cameracontroller:2290:9931:8e6f8697002)

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Vreemd. Op de mijne werkt het wel gewoon. Zijn je horloge de galaxy store en je telefoon allemaal up to date?
0 Likes
Edgar Lammers
First Poster
Opties

Alles is up to date en toch wil het niet lukken.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

@Edgar Lammers, Heb je het horloge al eens gereset?

rsz-846676
0 Likes
Edgar Lammers
First Poster
Opties

Ja, ook al geprobeerd maar blijf een fout krijgen.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Kun je hierover een foutrapport sturen? Dat doe je zo:

Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen.

NB. Voor het genereren van zinvolle logs dient aan de volgende voorwaarden te voldoen:

• Foutrapport wordt aangemaakt direct naar voordoen van issue
  • De wearable en telefoon hebben op het moment van aanmaken foutrapport een succesvolle verbinding via Bluetooth
  • Gebruiker moet een Samsung account ingesteld hebben om een foutrapport te kunnen versturen.
rsz-846676
0 Likes
Edgar Lammers
First Poster
Opties

Hoi BruceH,

Wat jij omschrijft om een foutrapportage aan te maken en op te sturen krijg ik in de werable app niet voor elkaar.

3 streepjes, dan help, dan neem contact op, dan kom ik op een website klantenservice Galaxy Wearable (Samsung Gear) maar daar kan ik geen foutrapport aanmaken..

Via de wearable app kan ik deze ook ook niet vinden terwijl die link eerder in dit bericht je gewoon bij die app brengt en daar ook te lezen is dat hij voor de watch3 ook geschikt is. Reacties van andere geven ook aan dat hij gewoon te gebruiken is.

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Welk toestel gebruik je in combinatie met de Watch3?

rsz-846676
0 Likes