Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch start niet

(Onderwerp aangemaakt op: 14-09-2018 03:11 PM)
5606 Weergaven
KSchreurs
First Poster
Opties

Goedemiddag,

Ik heb de Galaxy Wacth 42mm Rose Gold gepre-ordered en na vertraging door DHL eindelijk binnen van de Samsung Webshop.

Zoals aangegeven in de handleiding heb ik het horloge op de bijgeleverde lader geplaatst en laten opladen. Het horloge was 67% vol en later 99%. Toen begon het rode lampje van de oplader te knipperen (error melding) en heb ik het horloge eraf gehaald.

Het horloge start niet op, het maakt niet uit hoe lang ik op de power knop druk, er gebeurt niets. Als ik hem weer op de lader doe, dan gaat het rode lampje na een paar minuten weer knipperen. Ik zie ook geen informatie meer over de batterij lading op het scherm. Het horloge blijft een hele tijd na het opladen warm aanvoelen, maar niet heet.

Beste Samsung, wat moet ik hiermee doen?

0 Likes
16 Antwoorden
henk51
Explorer
Opties

Als ik al de berichten over de nieuwe smartwatch lees wordt het steeds minder aantrekkelijk deze te kopen. Ik houd het voorlopig maar bij mijn Gear S2. Wat een ellende allemaal. Samsung onwaardig.

0 Likes
KSchreurs
First Poster
Opties

Inmiddels is er een beetje leven in de brouwerij gekomen.

Na een tijdje 'afkoelen' lukte het om het "rebooting" scherm te tonen, maar daarna gebeurde er weer niets.

Vervolgens opnieuw op de lader gezet en zat de batterij op 0% (!). Het horloge is dus razendsnel van 99% vol naar 0% gegaan, zonder aan te hebben gestaan.

Na even laden kon ik de watch eindelijk aanzetten en doet ie het.

Ik maak me wel zorgen over de batterij.

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Hi! Kijk het even aan, maar het klinkt niet goed natuurlijk. Als er nog iets gebeurt, geef het dan even aan. En @henk51, issues zijn altijd een mogelijkheid. Mensen gaan niet snel het internet afzoeken en een topic plaatsen over hoe fijn hun horloge is. Ik heb 'm zelf ook en ervaar geen issues, maar helaas zijn er gebruikers die wel issues ervaren. We werken eraan alles op te lossen :winking-face: 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
henk51
Explorer
Opties

Thanks for info

0 Likes
Berry_
Apprentice
Opties

Beste, ik heb hetzelfde aan de hand. Is hier nog een oplossing voor gekomen? Betreft hier ook een Galaxy Wacth 42mm Rose Gold. Ik hoor graag uw reactie, alvast bedankt.

0 Likes
dulk79
First Poster
Opties

Goedemorgen,

bij mij ook een soort gelijk probleem.

Samsung galaxy 42 mm rose gold start pas op na 3 x op de startknop te drukken 😞

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hey @dulk79,

Heb je gecontroleerd of er updates klaar staan voor het horloge in de Wearable app? Mocht er geen update klaarstaan, dan kun je ook proberen hem te resetten.

rsz-846676
0 Likes
dulk79
First Poster
Opties

Hoi hoi,

Heb het gereset maar alsnog moet ik 4 x de aanknop lang indrukken voordat de horloge opstart.

Wat nu?😕

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan kun je hem het beste na laten kijken bij een servicepunt van ons of je kunt gebruik maken van de Ophaalservice.  

rsz-846676
0 Likes