Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch sensor

(Onderwerp aangemaakt op: 10-01-2021 12:02 AM)
753 Weergaven
Soraya92
Student
Opties

Spontaan doet de sensor het niet meer, zegt dat ik hem beter plaatsen moet en sensor schoon moet maken. Na 3x te verplaatsen op arm doet hij het 1x waarna de sensor er weer mee stopt. Dit is spontaan gekomen. Wat moet ik doen zodat de sensor weer normaal functioneerd, mijn instellingen staan dat de sensor continue meet, maar dit doet hij niet meer. 

0 Likes
15 Antwoorden
Soraya92
Student
Opties
Helaas is het ook via deze weg niet gelukt. Geprobeerd via 2 verschillende laptops en 1 tablet. Wordt dus toch echt naar een winkel.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Probeer het anders eens via een ander apparaat, zoals een PC of laptop, of vice versa. Lukt het dan wel?

rsz-846676
0 Likes
Soraya92
Student
Opties
Dat probeer ik dus te zeggen, dat heb ik geprobeerd. Dat werkt niet. Ik moet naar een fysike winkel toe.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Vreemd. Heb je verschillende browsers geprobeerd? Je bent de eerste die ik hierover hoor, dus lijkt niet aan de website te liggen.

rsz-846676
0 Likes
Soraya92
Student
Opties
Dat is dan zeker vreemd. Ik zal het nog wel meerdere malen proberen. Helaas tot zo ver nog geen succes. Ik kom er op terug.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top. Als het niet lukt, kun je een afspraak maken bij een van onze service centra of het op een apparaat van een vriend of kennis proberen 👍

rsz-846676
0 Likes