op
20-08-2021
07:35 AM
- laatst bewerkt op
23-08-2021
01:13 PM
door
Tessa
Goedemorgen
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 20-08-2021 09:32 AM
Hoi @froma,
O jee, dat is niet best 😞 Omdat er water in het horloge is geweest, valt het waarschijnlijk niet onder de garantie. De garantie dekt waterschade namelijk niet.
Je kunt het toestel aanmelden voor reparatie. Als de monteur inderdaad beslist dat het buiten de garantie valt, krijg je een prijsopgaaf die je kunt accepteren of weigeren.
Nederland: Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung Nederland
België: Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung België
op 20-08-2021 07:38 AM
op 20-08-2021 09:32 AM
Hoi @froma,
O jee, dat is niet best 😞 Omdat er water in het horloge is geweest, valt het waarschijnlijk niet onder de garantie. De garantie dekt waterschade namelijk niet.
Je kunt het toestel aanmelden voor reparatie. Als de monteur inderdaad beslist dat het buiten de garantie valt, krijg je een prijsopgaaf die je kunt accepteren of weigeren.
Nederland: Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung Nederland
België: Samsung Reparatie: Smartphone, Tablet, TV | Samsung België
op 20-08-2021 10:58 AM
Het vol water staan is in dit geval niet de oorzaak maar het gevolg van een mankement. Tot zo ver ik weet is het horloge geschikt bevonden om mee te zwemmen.
Zelf heb ik ook een Galaxy Watch, dus voor mij een goede reden om dit topic te volgen.
op 20-08-2021 12:44 PM
op 20-08-2021 12:48 PM
Hoi @Peer_76,
Je kunt inderdaad zwemmen in zoet water met de Galaxy Watch. Het horloge kan niet tegen bijvoorbeeld chloor of zout water. Daarnaast kan het horloge bijvoorbeeld al beschadigd zijn door vallen of stoten, en dan door de druk tijdens het zwemmen zijn losgekomen. Dit zijn allemaal redenen waarom het niet onder de garantie zou kunnen vallen.
Ik weet niet onder welke omstandigheden dit precies is gebeurd, en kan daarom moeilijk zeggen dat zoiets wel of niet onder de garantie valt. Dat zal de monteur moeten beoordelen.
op 20-08-2021 08:48 PM
De mogelijkheid van schade vooraf is wel een punt waar ik geen rekening mee had gehouden.
Zwemmen in zoet water kan dan eigenlijk alleen in rivieren. Zwembaden gebruiken altijd chloor of zout in het water. Voor baantjes zwemmen is de watch dan eigenlijk niet geschikt.
Wat vallen of stoten betreft zou de watch tegen een stootje moeten kunnen:
Military-grade duurzaamheid Extreme weersomstandigheden en temperaturen zijn voor jou geen probleem. Dit horloge kan tegen een stootje en is ontworpen voor een actieve levensstijl.
Onderaan bij de specificaties staat inderdaad vermeld dat het horloge alleen geschikt is voor zoet water. Een belangrijk punt om rekening mee te houden.
op 23-08-2021 03:49 PM
Goedemiddag @froma,
Oei! Dat zal inderdaad nagekeken moeten worden door een monteur. Is het gelukt om het aan te melden ter reparatie?
Houd ons op de hoogte!
op 04-06-2023 11:12 AM
op 06-06-2023 12:26 PM
Hi @PieterHp, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer het scherm van de Watch het niet meer goed doet en loslaat. Via onze website kan je de Watch aanmelden voor een serviceverzoek. Je kan hierbij kiezen voor onze ophaalservice of voor een bezoek aan één van onze service punten. In het service centrum wordt de Watch dan verder onderzocht om te kunnen bepalen of dit binnen de garantievoorwaarden hersteld kan worden.
Kijk hier voor meer informatie:
• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr
• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW
Groeten,
Martijn