Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch - Klok altijd zichtbaar

(Onderwerp aangemaakt op: 18-07-2020 05:16 PM)
7939 Weergaven
ron21761
Apprentice
Opties

als ik mijn galaxy watch op alleen horloge instel dan gaat het beeld na een paar seconden op zwart maw de tijd blijft niet zichtbaar. hoe krijg ik dit voor elkaar

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @Thizen, goedemorgen.

 

Op dit moment zijn hier geen plannen voor, wel kun je op de Watch de optie voor Always on Display inschakelen. De weergave verschilt wel per wijzerplaat, de AoD weergave wordt door de wijzerplaat ontwerper ook toegevoegd.

 

Groeten,

Martijn

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Bas7519
Journeyman
Opties
Dank voor je reactie . Op advies van samsung een reboot gedaan. Dit is goed gegaan

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
34 Antwoorden
Tieske1967
Pioneer
Opties

Ga via je watch naar instellingen. Vervolgens ga je naar display. Onderaan staat .....of zoekt u iets anders  "Horloge altijd aan" .

 

Klik dit aan en vervolgens kun je het activeren.

 

Succes.

0 Likes
ron21761
Apprentice
Opties

je kan instellen: horloge altijd aan, dan blijven alle andere mogelijkheden van het horloge bruikbaar. maar je kan ook alleen horloge instellen. dan schakel je alle andere mogelijkheden uit. juist deze instelling bedoel ik. ik wil dat in deze mode de tijd continue zichtbaar is. hij schakelt nu na een aantal seconden uit

0 Likes
Tieske1967
Pioneer
Opties

Bij instellingen op watch. Vervolgens naar battery. Hier heb je de mogelijkheid alleen horloge in te stellen. Bedoel je dat?

0 Likes
ron21761
Apprentice
Opties

de vraag is hoe stel ik in dat de tijd zichtbaar blijft bij de instelling : alleen horloge

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Ron,

 

Dat is helaas niet mogelijk. De optie alleen horloge is eigenlijk voornamelijk een spaarstand, dus een batterijbesparende functie waarin je horloge uit staat en alleen de tijd kan tonen door op de knop te drukken. De functie horloge altijd aan is dé functie die de meeste stroom verbruikt, dus vandaar dat dan deze functie ook niet beschikbaar is in deze spaarstand.

 

Wat is precies de reden dat je de functie alleen horloge gebruikt? Misschien dat we een alternatief kunnen vinden waarin je het gewenste resultaat mét horloge altijd aan kan krijgen.


kevin-sig
NiekVD
First Poster
Opties
Ik liep tegen dat zelfde probleem aan. Ik wil graag dat ik allen de tijd kan zien, maar dat hij wel de automatische sensoren blijft gebruiken, zoals de stappenteller, de hartslagmeter, en allerlei andere metingen die je dan later op je telefoon terug kan zien.
Thizen
First Poster
Opties

Ik ben op zoek naar dezelfde functionaliteit, al een tijdje. Graag gebruik ik een volledige wijzerplaat, maar zie ik een lichtgrijze (oid) tijdsaanduiding tijdens inactief scherm.
Dus niet alle functionaliteit continue actief en een volledige wijzerplaat in zicht, maar een eenvoudige digitale/analoge klok weergave. @Samsung

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @Thizen, goedemiddag.

 

Welkom op de Samsung Community!

 

Dat klinkt als een goed idee! Via de Samsung Members-app kun je een suggestie indienen welke terecht komt bij ons R&D afdeling en wellicht dat deze optie in de toekomst wordt toegevoegd.

Ik zal het aan onze kant ook doorzetten naar de juiste afdeling 🤓

 

Groeten,

Martijn

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hey @Thizen, goedemorgen.

 

Op dit moment zijn hier geen plannen voor, wel kun je op de Watch de optie voor Always on Display inschakelen. De weergave verschilt wel per wijzerplaat, de AoD weergave wordt door de wijzerplaat ontwerper ook toegevoegd.

 

Groeten,

Martijn

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes