Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch kan niet meer koppelen met telefoon

(Onderwerp aangemaakt op: 31-03-2021 12:02 PM)
2763 Weergaven
Susanne1
Apprentice
Opties

Na super grote update van mijn Galaxy watch SM-R810 loopt de batterij heel snel leeg. Ik dacht even een reset uit te voeren, maar nu heb ik dus een groot probleem. Het lukt me niet meer om de Watch te koppelen met mijn telefoon. Al diverse keren opnieuw opgestart en app verwijderd. Hij blijft maar hangen op "Koppelen voltooien...." Kan iemand mij helpen? 

0 Likes
11 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Op de telefoon > Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.

Laat even weten hoe het erna gaat.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Susanne1
Apprentice
Opties

Gedaan, helaas zonder resultaat

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dan lijkt het probleem veroorzaakt te worden vanuit het horloge zelf. 

Helaas komt het wel eens bij sommige mensen dat ze na een update problemen hebben. Ik zou persoonlijk het horloge even naar fabrieksinstellingen terugzetten. Dit zou het probleem moeten oplossen.

Susanne1
Apprentice
Opties

Reset naar fabrieksinstelling, daar begon het probleem dus mee.... Nog een keer gedaan, kan nog steeds niet koppelen

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Probeer het horloge eens een hard reset te geven op de volgende manier:

Hard-reset
1. Schakel het horloge uit (houdt de startknop ingedrukt en selecteer 'uitschakelen'
2. Druk de startknop(rechtsonder) in en houdt deze ingedrukt totdat er REBOOTING op het display komt te staan
3. Druk de startknop(rechtsonder) een paar keer in tot 'Select REBOOT MODE' wordt weergegeven op het display
4. Druk op de startknop (rechtsonder) om 'Recovery' te selecteren;
5. Druk de home-knop(rechtsboven) in tot de selectie wordt verwerkt.
6. Druk vervolgens weer op de startknop(rechtsonder) en houdt deze ingedrukt tot het horloge zich opnieuw opstart.
7. Koppel vervolgens je smartphone weer aan je Samsung horloge en stel je persoonlijke gegevens weer in.
Susanne1
Apprentice
Opties

Pff. Dit werkt ook niet

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dan is er waarschijnlijk wat mis met de software op het horloge. 

Ik zou in dit geval het horloge opsturen voor reparatie. Dat kan hier https://bit.ly/2jwV3SJ. Je kunt ook altijd een afspraak maken bij een servicepunt uiteraard.

0 Likes
Susanne1
Apprentice
Opties

Ik heb het net met de telefoon van mijn zoon geprobeerd(Samsung) daar doet hij het wel! Wel raar dat hij het met die van mij (Huawei) niet meer doet, terwijl hij het vanochtend voor de reset nog wel deed. 

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dan ligt het probleem toch in de telefoon. Helaas zijn er wel vaker problemen met het merk Huawei. Is een merk dat ik absoluut aan niemand zou aanraden helaas.  

Je had de netwerkinstellingen gereset en het werkte nog steeds niet.. je kan nog proberen om de telefoon te resetten naar fabrieksinstellingen. 

Als ik in jouw situatie zat zou ik gaan kijken voor een Samsung telefoon. Het is altijd de beste optie om zowel het horloge en telefoon van hetzelfde merk te hebben.