op 26-05-2021 10:51 AM
De zwembaden zijn weer open. Ik gebruik altijd mijn smartwatch om mee te zwemmen. Het is mij opgevallen dat als ik de training start het horloge op waterdicht staat maar dat dit op een gegeven moment weg is zonder dat ik de training heb beeindigd.
Vandaag werd ik gebeld tijdens het zwemmen ( niks mee gedaan ) en toen heeft het horloge de training niet voortgezet
en dat de waterdicht stand weg was.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Voorheen moest ik altijd de knop ingedrukt houden om de waterdichtstand er schuddend uit te zetten
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 26-05-2021 12:15 PM
Zodra je het horloge op zwemstand zet gaat deze automatisch op waterlock. Je ziet dan 2 druppels staan in het scherm op de achtergrond
op 26-05-2021 12:32 PM
Heb je dit probleem 1 keer ervaren of vaker?
het kan natuurlijk zo zijn dat je tijdens het zwemmen perongeluk de knop ingehouden hebt waardoor hij van de waterstand af gegaan is.
Anders kun je altijd nog proberen de waterlock mode eens handmatig aan te zetten.
En als het vaker gebeurd kun je altijd het horloge nog eens proberen te resetten.
op 27-05-2021 12:51 PM
Hi @Katharina5005,
Controleer ook nog eens of de Wearable app en jouw horloge up-to-date zijn. Mocht het vaker niet goed gaan, dan wil ik je vragen om een foutrapport in te dienen via de Wearable app.
In het geval van een draagbaar apparaat is het mogelijk om foutmeldingen te versturen door toegang te krijgen tot Galaxy Wearable-app in plaats van directe toegang tot de Samsung Members-app.
Stap 1. Start Galaxy Wearable-app > tik op Menu (drie horizontale lijnen) aan de linkerkant.
Stap 2. Tik op Contact > tik op Foutmeldingen.
Stap 3. Selecteer Altijd of Alleen dit keer en tik dan op OK.
Stap 4. Beschrijf het probleem in detail en stuur het op.
Let op: De schermafbeeldingen en het menu van het apparaat kunnen variëren, afhankelijk van het model en de softwareversie van het apparaat.
op 27-05-2021 01:12 PM
Dat klinkt al veelbelovend! Fingers crossed ✌
op 26-05-2021 12:10 PM
Met waterdicht bedoel je denk ik de water lock stand?
Heb je deze wel zelf eerst aangezet?
op 26-05-2021 12:15 PM
Zodra je het horloge op zwemstand zet gaat deze automatisch op waterlock. Je ziet dan 2 druppels staan in het scherm op de achtergrond
op 26-05-2021 12:17 PM
op 26-05-2021 12:23 PM
op 26-05-2021 12:32 PM
Heb je dit probleem 1 keer ervaren of vaker?
het kan natuurlijk zo zijn dat je tijdens het zwemmen perongeluk de knop ingehouden hebt waardoor hij van de waterstand af gegaan is.
Anders kun je altijd nog proberen de waterlock mode eens handmatig aan te zetten.
En als het vaker gebeurd kun je altijd het horloge nog eens proberen te resetten.
op 26-05-2021 02:19 PM
Het gebeurd elke dag. Sinds vorige week woensdag mocht ik weer zwemmen en sindsdien gebeurd het. Ik zal het eens handmatig proberen. Dank je wel voor je advies
op 27-05-2021 12:51 PM
Hi @Katharina5005,
Controleer ook nog eens of de Wearable app en jouw horloge up-to-date zijn. Mocht het vaker niet goed gaan, dan wil ik je vragen om een foutrapport in te dienen via de Wearable app.
In het geval van een draagbaar apparaat is het mogelijk om foutmeldingen te versturen door toegang te krijgen tot Galaxy Wearable-app in plaats van directe toegang tot de Samsung Members-app.
Stap 1. Start Galaxy Wearable-app > tik op Menu (drie horizontale lijnen) aan de linkerkant.
Stap 2. Tik op Contact > tik op Foutmeldingen.
Stap 3. Selecteer Altijd of Alleen dit keer en tik dan op OK.
Stap 4. Beschrijf het probleem in detail en stuur het op.
Let op: De schermafbeeldingen en het menu van het apparaat kunnen variëren, afhankelijk van het model en de softwareversie van het apparaat.
op 27-05-2021 12:55 PM
Dank je wel. Ik heb een update gedaan die toevallig klaar stond. Vandaag is het horloge wel in de zwemstand blijven staan gelukkig. Ik hoop dat het zo blijft anders zal ik een foutrapport sturen. Bedankt voor je hulp
op 27-05-2021 01:12 PM