Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch Active 2 repareren

(Onderwerp aangemaakt op: 25-11-2022 08:24 AM)
259 Weergaven
talleke
Student
Opties
Hoi. 

Ik ben de achterkant van mijn active watch 2 verloren. Hoe? Tja als ik dat eens wist. 

Nu heb ik gebeld maar daar word ik niet wijzer van. Ze kunnen geen prijs indicatie geven want de horloge moet eerst na gekeken worden. 3x uitgelegd dat er met horloge niks aan de hand is maar ik gewoon een nieuwe achterkant nodig heb en er opgezet moet worden dus verder onderzoeken is niet nodig. 

Dus kan iemand mij vertellen wat het ongeveer kost om een nieuwe achterkant erop te laten zetten! 

Bij voorbaat dank. 

Groetjes Chantal 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

https://bit.ly/2jwV3SJ 

Via deze link kun je het horloge aanmelden voor reparatie.

Bij het reparatiebedrijf zijn procedures. Als er wat binnenkomt moet het product eerst onderzocht worden om te bepalen wat er precies mis is dus van te voren kosten doorgeven is niet mogelijk. Ze leveren ook geen half werk dus als er meer mis is wordt dat ook gerepareerd, vandaar het onderzoek.
Je kan als bedrijf geen garantie geven na een reparatie als je maar de helft repareerd.

Dus stuur het in en hoop dat het enkel de achterkant is🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

https://bit.ly/2jwV3SJ 

Via deze link kun je het horloge aanmelden voor reparatie.

Bij het reparatiebedrijf zijn procedures. Als er wat binnenkomt moet het product eerst onderzocht worden om te bepalen wat er precies mis is dus van te voren kosten doorgeven is niet mogelijk. Ze leveren ook geen half werk dus als er meer mis is wordt dat ook gerepareerd, vandaar het onderzoek.
Je kan als bedrijf geen garantie geven na een reparatie als je maar de helft repareerd.

Dus stuur het in en hoop dat het enkel de achterkant is🙂
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Oei dat is niet handig. hoe oud is het horloge?
Ik ben bang dat je geen prijsopgave kan krijgen omdat ze automatisch gaan kijken of er andere schade is welke de reparatie minder makkelijk of goed kan maken of bijvoorbeeld waterschade.

Als voorbeeld had ik ooit mijn scherm kapot en wouden ze deze niet zo alleen maken en moest de hele rand ook vervangen worden. dit omdat hier een klein deukje in zat naar het scherm wat er op termijn voor zou gaan zorgen dat het nieuwe scherm ging knappen.