Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Watch Active 2 GPS en Strava

(Onderwerp aangemaakt op: 04-01-2021 11:14 AM)
2833 Weergaven
DietertBriers
First Poster
Opties

Hallo, ik heb sinds juli van vorig jaar een nieuw Galaxy Watch Active 2 aangeschaft. Ik gebruik deze watch hoofdzakelijk met de Strava app om mijn loopactiviteiten te registreren. Ik merk echter dat de gps van de watch niet correct werkt, want de watch bereikt niet het aantal kilometers van voorgestippelde routes en wedstrijden, en hij geeft vaak een verschil tot 1,5 km in vergelijking met mijn looppartner of de looproutes. Ik heb een reset van de watch gedaan, maar dit heeft het probleem niet helemaal verholpen. Bovendien kon ik de Strava app niet meer opnieuw installeren op de watch omdat deze app niet meer in de Galaxy Store te vinden is. Op de watch van mijn echtgenote kan de Strava app wel nog gedownload en geïnstalleerd worden. Gelukkig had ik een back-up gemaakt in Wearable waardoor ik de Strava app alsnog terug op m'n watch heb kunnen installeren. Maar ik vind beide zaken nogal vreemd en ben er niet tevreden mee. Heeft iemand dezelfde problemen en enige ervaring / suggesties om dit proberen op te lossen? 

0 Likes
3 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je de hoge locatie precisie aan staan?

0 Likes
DietertBriers
First Poster
Opties

Ik denk het wel. Maar hoe kan ik dit aanzetten? Dan kan ik het even checken 

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

ga op je horloge naar samsung health -> kies voor training starten -> zoek harlopen op in de lijst en klik op het tandwieltje -> scroll naar onder en je zal onder locatie de optie hoge locatieprecisie zien staan. Zorg dat deze aan staat!