op 02-09-2021 05:25 PM
Vandaag heb ik de Classic4 binnengekregen.
Wanneer ik naar ECG ga, en de Samsung Health Monitor wil downloaden krijg ik de volgende pop-up:
Verbinding met telefoon verbroken. Controleer bluetooth-verbinding op telefoon en probeer opnieuw.
Opnieuw opstarten, updaten, niks werkt tot nu toe.
M'n smartphone is een Xiaomi. Maar dat lijkt mij niet de reden dat ik deze foutmelding krijgt, lijkt me?
Iemand enig idee?
op 02-09-2021 05:27 PM
Samsung health monitor werkt helaas niet in combinatie met een Xiaomi.
op 02-09-2021 08:16 PM
Oef, dat is volledig langs mij heen gegaan. Het feit dat beiden op Android werken leek mij voldoende om aan te nemen dat ze compatibel waren.
Het ECG werkt alleen met een Samsung device?
Ik heb een tablet van Samsung, maar daar kreeg ik de Health Monitor app ook al niet geïnstalleerd.
op 02-09-2021 08:28 PM
op 03-09-2021 12:15 AM
Ik heb een Galaxy Tab S6 Lite. Erg teleurstellend dat die niet samen kunnen werken.
Dank voor je hulp trouwens, Mootjee
op 03-09-2021 12:20 AM
op 06-09-2021 10:01 AM
Goedemorgen @Improvnick,
Welkom op de Samsung Community!
Zoals @Moootje al aangaf is de Health Monitor enkel compatibel met een Samsung toestel. We hebben voor deze functies toestemming gekregen van de gezondheidsinstanties. Om de goedkeuring te behouden moeten we alle gegevens beschermen en kunnen verantwoorden tegen dergelijke partijen. Als wij deze gegevens gaan delen met andere fabrikanten (andere telefoons) dan houden wij ons dus niet aan de afspraak. Het is (nog) niet bekend of dit in de toekomst zal veranderen.
Betreft de verbinding met jouw Tab S6 Lite, is het gelukt om jouw Watch daarmee te verbinden en via die weg de Health Monitor actief te krijgen? Op lange termijn raad ik overigens niet aan om jouw Watch te verbinden met een Tablet, de Watch zal namelijk het best tot zijn recht komen in combinatie met een telefoon vanwege onder andere de notificaties.
Houd ons op de hoogte!