Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy watch 4 extreem snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 19-10-2021 06:17 AM)
3596 Weergaven
cjboc
Student
Opties

Goedemorgen, ik heb sinds gister een probleem met mijn watch4. Namelijk dat ie EXTREEM snel leeg was, terwijl ik hem niet anders gebruik dan normaal. Als ik hem nu rond 7uur met 100% van de lader haalde, was ie voor 13uur als 15% waar ie normaal tot in de avond volhield voordat ie leeg was. En nu heb ik hem dan gisteravond voor het slapen weer opgeladen (want hij was weer 10%), tot 100%, en nu is ie 11% met wakker worden. Op spaarstand en slaapstand. Dit heb ik tot nu toe niet gehad maar het is echt extreem erg en extreem hinderlijk. Kan ik hier iets mee want hij is nu bijna ondraagbaar?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @cjboc,

Ik neem aan dat je je horloge al eens opnieuw hebt opgestart.

Onder Wearable >> Instellingen >> Batterij, kun je zelf zien wat de meeste stroom verbruikt. Als er een app heel veel verbruikt heeft, dan is die waarschijnlijk vastgelopen. Tik erop en vervolgens onderaan op Gedwongen stoppen, en start hierna je horloge opnieuw op.

Mocht het verbruik normaal zijn volgens die pagina, dan raad ik je aan hem even helemaal te resetten.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
cjboc
Student
Opties
Hey iedereen! Dankje voor de tips! Ik had ook contact gehad met samsung via whatsapp en die hebben mij ook geholpen. Het kwam door een update die de watch niet wou/kon updaten. Dus moest de watch opnieuw aan en uit, even soort reboot geven en toen kon ik de update uitvoeren. En tot nu toe werkt de batterij weer als hoe hij het normaal ook deed!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi @cjboc,

Ik neem aan dat je je horloge al eens opnieuw hebt opgestart.

Onder Wearable >> Instellingen >> Batterij, kun je zelf zien wat de meeste stroom verbruikt. Als er een app heel veel verbruikt heeft, dan is die waarschijnlijk vastgelopen. Tik erop en vervolgens onderaan op Gedwongen stoppen, en start hierna je horloge opnieuw op.

Mocht het verbruik normaal zijn volgens die pagina, dan raad ik je aan hem even helemaal te resetten.

kevin-sig
Hsynb
Navigator
Opties
Mijn ervaring eerste paar dagen inderdaad snel leeg.. maar vervolgens gaat die ander half dag mee.. Het lijkt er op dat de horloge eerst nog is moet leren hoe de batterij gebruik is..Daarnaast kan een watch skin ook de oorzaak zijn..
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @cjboc,

Houd ons op de hoogte of het met het gegeven advies beter gaat!

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
0 Likes
Oplossing
cjboc
Student
Opties
Hey iedereen! Dankje voor de tips! Ik had ook contact gehad met samsung via whatsapp en die hebben mij ook geholpen. Het kwam door een update die de watch niet wou/kon updaten. Dus moest de watch opnieuw aan en uit, even soort reboot geven en toen kon ik de update uitvoeren. En tot nu toe werkt de batterij weer als hoe hij het normaal ook deed!