Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Smarttags zijn al gekoppeld met mijn SmartThings-account

(Onderwerp aangemaakt op: 24-11-2022 11:00 AM)
2255 Weergaven
DonQuichote
Explorer
Opties

Goedemorgen,

gebruikte tot nu toe door mij gekochte 5 Smarttags, helaas is er iets mis gegaan en staan de tags niet meer in de app SmartThings.

Bij het opnieuw installeren krijg ik nu een foutmelding, zie foto. Die andere persoon ben ik zelf, vraag, waar moet ik die verwijderen.

Groet, Jan

Screenshot_20221124_103115_SmartThings.jpg

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Zoole
Helping Hand
Opties
Google even op smarttag resetten.

Smarttag open maken. Battery eruit halen, en de batterij terug stoppen terwijl je de middelste knop ingedrukt houdt. Zo reset je de smarttag en denk ik dat je hem opnieuw kan koppelen

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je al eens smartthings op je telefoon leeg gegooid en helemaal opnieuw ingelogd? 
Het kan ook zijn dat je de tags per ongeluk op een andere "pagina hebt gezet" ga naar smarthings en klik linksboven in op het huisje en kijk of je daar een ander tabblad kan kiezen.  Ook kan je onder aan op apparaten klikken en ook dan zou je ze moeten zien.

Oplossing
DonQuichote
Explorer
Opties

Goedemorgen Martijn,  eindelijk is het probleem opgelost. Het blijkt dat ik middels Googleknop  met het .gmail.com adres ook een account had om op Samsong in te loggen. Inmiddels heb ik de .gmail.com inlog verwijderd en zie daar, alle 5 SmartTag zijn weer aangesloten op Smart Things. Rest mij nog ook het .gmail.com inloggen op mijn Tab S8+ te verwijderen en deze Tag nachtmerrie gauw te vergeten.

Tot slot een dank je wel voor alle adviezen, maar uiteindelijk vooral voor het verlossende advies. Met vriendelijke groet, Jan.

19 Antwoorden
Oplossing
Zoole
Helping Hand
Opties
Google even op smarttag resetten.

Smarttag open maken. Battery eruit halen, en de batterij terug stoppen terwijl je de middelste knop ingedrukt houdt. Zo reset je de smarttag en denk ik dat je hem opnieuw kan koppelen
Oplossing
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Heb je al eens smartthings op je telefoon leeg gegooid en helemaal opnieuw ingelogd? 
Het kan ook zijn dat je de tags per ongeluk op een andere "pagina hebt gezet" ga naar smarthings en klik linksboven in op het huisje en kijk of je daar een ander tabblad kan kiezen.  Ook kan je onder aan op apparaten klikken en ook dan zou je ze moeten zien.

DonQuichote
Explorer
Opties

Goedemorgen Patrick enbelangstellenden,

1. ik heb maart 2020 5 Galaxy Smarttag nieuw gekocht en met succes aangemeld op de SmartThings apps op mijn S21+ en Tab S8+ en was dus uitermate tevreden over deze toepassing. Echter sinds 2 weken  is het uit met de pret en zijn de 5 tags op beide apparaten niet meer terug vinden. Als ik ze weer aanmeld krijg ik keer op keer onderstaande melding. De tags vind ik echter niet op mijn beide apparaten terug. Goed advies hoe de tags weer te installeren zie ik graag tegemoet.  HELP  HELP ! 
  2. Met vriendelijk groet, Jan
0 Likes
DonQuichote
Explorer
Opties

Hallo allemaal

kan ze nergens vinden om ze te verwijderen. Ik heb zelf alle tags destijds zelf in de SmartTag app geplaats, ik ben dus de andere persoon die ze moet verwijderen, kan ze echter zelf niet vinden.

Wie heeft het verlossende advies om de ontstane problematiek op te lossen. M.v.g. Jan

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @DonQuichote, goedemorgen.

Bedankt voor al je foto's, omdat het 3 dezelfde foto's zijn heb ik er 2 verwijderd. Staan jouw Tags in je andere Samsung account? Als je de SmartThings-app open en onderin kiest voor Apparaten en ga naar de SmartTag toe, houdt deze even vast totdat je een menu ziet met de opties: Bewerken, Naar andere of Instellen als favoriet. Kies voor Bewerken, nu heb je ook de optie om de Tag te verwijderen.

Smartthings Smarttag.jpg

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
DonQuichote
Explorer
Opties

Beste Martijn, dit is het resultaat van de klik op "Apparaten"   M.v.g.  JanBeste Martijn, dit is het resultaat van de klik op "Apparaten" M.v.g. JanBeste Martijn,  dit is het resultaat van de klik op "Apparaten"  M.v.g.  Jan

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Als je bovenin klikt op woonkamer, heb je dan ook de keuze om te gaan naar het onderdeel waar jouw tags staan? Bij mij heet dit Onderweg 😉 ^Mart

0 Likes
DonQuichote
Explorer
Opties

Goedemorgen Martijn, ik open Smart Things ----> Onderweg ----> Apparaten ----> Appar. toe. ----> Thuisapparatuur ----> Tag/Tracker ----> Samsung ----> Galaxy SmartTag ----> Akkoord ----> Aan de slag.... Starten ----> Voorbereiden   Druk op de knop in het midden van de SmartTag ----> Verificatie ---->  Registreren ----> Deze Smarttag is van iemand anders ----> EINDE VERHAAL 

De 5 Smarttags zijn echt wel van mij, hebben het altijd prima gedaan, waren plotseling alle verdwenen en het lukt mij na vele, vele pogingen ze niet opnieuw aan te melden. ben teneinde raad.  HELP HELP  M.v.g. Jan

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

0 Likes