op 24-11-2022 11:00 AM - laatst bewerkt op 28-11-2022 08:40 AM door MartijnK
Goedemorgen,
gebruikte tot nu toe door mij gekochte 5 Smarttags, helaas is er iets mis gegaan en staan de tags niet meer in de app SmartThings.
Bij het opnieuw installeren krijg ik nu een foutmelding, zie foto. Die andere persoon ben ik zelf, vraag, waar moet ik die verwijderen.
Groet, Jan
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-11-2022 03:59 PM
op 24-11-2022 04:28 PM
Heb je al eens smartthings op je telefoon leeg gegooid en helemaal opnieuw ingelogd?
Het kan ook zijn dat je de tags per ongeluk op een andere "pagina hebt gezet" ga naar smarthings en klik linksboven in op het huisje en kijk of je daar een ander tabblad kan kiezen. Ook kan je onder aan op apparaten klikken en ook dan zou je ze moeten zien.
op 06-12-2022 08:21 AM
Goedemorgen Martijn, eindelijk is het probleem opgelost. Het blijkt dat ik middels Googleknop met het .gmail.com adres ook een account had om op Samsong in te loggen. Inmiddels heb ik de .gmail.com inlog verwijderd en zie daar, alle 5 SmartTag zijn weer aangesloten op Smart Things. Rest mij nog ook het .gmail.com inloggen op mijn Tab S8+ te verwijderen en deze Tag nachtmerrie gauw te vergeten.
Tot slot een dank je wel voor alle adviezen, maar uiteindelijk vooral voor het verlossende advies. Met vriendelijke groet, Jan.
op 24-11-2022 03:59 PM
op 24-11-2022 04:28 PM
Heb je al eens smartthings op je telefoon leeg gegooid en helemaal opnieuw ingelogd?
Het kan ook zijn dat je de tags per ongeluk op een andere "pagina hebt gezet" ga naar smarthings en klik linksboven in op het huisje en kijk of je daar een ander tabblad kan kiezen. Ook kan je onder aan op apparaten klikken en ook dan zou je ze moeten zien.
op 27-11-2022 10:46 AM - laatst bewerkt op 30-11-2022 09:04 AM door MartijnK
Goedemorgen Patrick enbelangstellenden,
op 28-11-2022 05:05 PM - laatst bewerkt op 30-11-2022 09:04 AM door MartijnK
Hallo allemaal
kan ze nergens vinden om ze te verwijderen. Ik heb zelf alle tags destijds zelf in de SmartTag app geplaats, ik ben dus de andere persoon die ze moet verwijderen, kan ze echter zelf niet vinden.
Wie heeft het verlossende advies om de ontstane problematiek op te lossen. M.v.g. Jan
30-11-2022 09:15 AM - bewerkt 30-11-2022 09:18 AM
Hoi @DonQuichote, goedemorgen.
Bedankt voor al je foto's, omdat het 3 dezelfde foto's zijn heb ik er 2 verwijderd. Staan jouw Tags in je andere Samsung account? Als je de SmartThings-app open en onderin kiest voor Apparaten en ga naar de SmartTag toe, houdt deze even vast totdat je een menu ziet met de opties: Bewerken, Naar andere of Instellen als favoriet. Kies voor Bewerken, nu heb je ook de optie om de Tag te verwijderen.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 01-12-2022 11:23 AM
Beste Martijn, dit is het resultaat van de klik op "Apparaten" M.v.g. JanBeste Martijn, dit is het resultaat van de klik op "Apparaten" M.v.g. Jan
op 01-12-2022 12:20 PM
op 02-12-2022 07:09 AM
Goedemorgen Martijn, ik open Smart Things ----> Onderweg ----> Apparaten ----> Appar. toe. ----> Thuisapparatuur ----> Tag/Tracker ----> Samsung ----> Galaxy SmartTag ----> Akkoord ----> Aan de slag.... Starten ----> Voorbereiden Druk op de knop in het midden van de SmartTag ----> Verificatie ----> Registreren ----> Deze Smarttag is van iemand anders ----> EINDE VERHAAL
De 5 Smarttags zijn echt wel van mij, hebben het altijd prima gedaan, waren plotseling alle verdwenen en het lukt mij na vele, vele pogingen ze niet opnieuw aan te melden. ben teneinde raad. HELP HELP M.v.g. Jan
op 02-12-2022 10:06 AM
Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU