op 30-06-2023 04:33 PM
Ik heb een Samsung Galaxy Smarttag gekocht en probeer deze te koppelen met mijn Samsung Galaxy A3 2017 (Android 8.0). Maar de app SmartThings herkent de tag niet en als ik het probeer met de QR code, laat de app een bericht zien dat de QR code verkeerd is en dat er verschillende landcodes kunnen zijn, maar mijn Samsung account is Nederlands en ik heb de smart tag in Nederland gekocht. Bluetooth, WLAN en GPS zijn natuurlijk aangeschakelt.
Ik heb ook probeert de tag te resetten, het buiten te koppelen, alles aan en uitschakelen....
Iemand een idee of oplossing?
#Smarttag
op 03-07-2023 02:27 PM
Hi @Lesile, goedemiddag.
Is het je nog gelukt om de Smart Tag te koppelen? Lukt het wel via een andere manier in plaats van de QR code? Heb je de mogelijkheid om dit met een andere Samsung telefoon te proberen?
Groeten,
Martijn
op 03-07-2023 04:26 PM
Hallo Martijn,
Helaas werkt het nog niet. Het werkt wel met de mobiel van mijn man. Hij heeft toen geprobeerd de smart tag met mij te delen en ik zie hem nu vermeld staan in mijn SmartThings app, maar zodra ik de status probeer te zien krijg ik een melding dat er geen verbinding is met het apparaat. Hij kan de status echter wel zien.
Mijn telefoon lijkt aan de minimale vereisten te voldoen (Android 8 en 2 GB RAM). Ik begrijp niet waarom het niet werkt.
Groet,
Lena
op 03-07-2023 04:46 PM
Is de tag nu verbonden met het account van je partner? Heb je de tag zelf ook al eens gereset? Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3xZWYUi
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn