Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy fit2 trilt niet bij meldingen

(Onderwerp aangemaakt op: 09-01-2022 01:46 PM)
457 Weergaven
LindaPuntNL
Apprentice
Opties

Mijn galaxy fit2 (SM-R220NZKAEUB) trilt niet wanneer er een whatsapp bericht binnen komt. Hij trilt wel als ik smsjes of telefoontjes ontvang. Hopelijk hebben jullie een oplossing

0 Likes
11 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @LindaPuntNL, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Met wat voor telefoon heb je de Fit2 gekoppeld? Als je in de WhatsApp-app zelf tikt op de 3 puntjes rechtsboven en ga dan naar Instellingen, hoe staan de schakelaars hier ingesteld? En als je deze even uit- en inschakelt krijg je dan wel weer meldingen op de Fit2 binnen?

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
LindaPuntNL
Apprentice
Opties
Hoi Martijn.

Fijn dat je reageert. Ik heb een galaxys s10e.
Bij instellingen Whatsapp heb ik meldingsgeluiden schuifje op aan en trilfunctie ook aan.
Heb al van alles geprobeerd ook in en uitschakelen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar...

Groet,
Linda
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@LindaPuntNL

Wat heb je zelf al geprobeerd?

Hoe staan je meldingen in de Wearable-app ingesteld? Heb je hier anders een schermafdruk van?

Groeten,

Martijn

0 Likes
LindaPuntNL
Apprentice
Opties
Hoi Martijn, haha alle schijfjes aan uit etc. En de fit2 loskoppelen, resetten etc.
Bij deze de schermafbeeldingen.Screenshot_20220111-174608_Galaxy Fit2 Plugin_29904_1641919574.jpgScreenshot_20220111-174633_WhatsApp.jpgScreenshot_20220111-174621_Galaxy Fit2 Plugin.jpg
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @LindaPuntNL, goedemorgen.

Dankjewel voor de foto's. Zet je na het resetten een back-up terug van de Fit2? Ervaar je dit ook als je de Fit2 als nieuw hebt ingesteld na een reset? 

Zijn je Fit2 en je telefoon verder up-2-date?

Groeten,

Martijn

0 Likes
LindaPuntNL
Apprentice
Opties
Back up na het resetten een keer wel gedaan en daarna niet. Was ook niet de oplossing
Ja. Ik ervaar het ook nadat ik het gereset heb. Beide zijn up2date. Het gekke is dat ik nu bij een groepsapp (met aangepaste meldingen) wel een trilling voel als ik een appje krijg

Groet,
Linda
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Als deze melding wel doorkomen dan zal dit toch in de instellingen moeten zitten van de app zelf. Wij kunnen ook op afstand met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

0 Likes
LindaPuntNL
Apprentice
Opties
Ah top. Ga ik daar naar kijken.
Bedankt voor het meedenken en je reacties!
Fijne avond!
MartijnK
MegaStar
Opties

Graag gedaan natuurlijk en jij ook een heel fijne avond!

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes