Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

GALAXY Buds

(Onderwerp aangemaakt op: 24-07-2019 08:50 PM)
151 Weergaven
SandorA14-4G
Pioneer
Opties

Hoi,

Ik heb 28-03-19 de GALAXY Buds aangeschaft, gewoon los, om te gebruiken i.c.m de Note9.

In mei was het rechteroortje al kapot, geluid was ineens heel erg zacht daar, waardoor je eigenlijk 0,0 hoorde nog ervan. Toen hebben jullie ze omgewisseld voor nieuwe oortjes, via de Samsung Express Service.

Nu is het weer 2 maanden goed gegaan, en weer exact hetzelfde probleem. Ze worden morgen opgehaald voor reparatie voor exact hetzelfde defect. Kunnen jullie met een andere oplossing komen? Ben echt niet van plan die oortjes elke 2 maanden op te sturen.

 

iRMADRSA16146221

0 Likes
3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik gebruik ze al sinds eind februari en nog nergens last van. Dus het is niet echt een productiefout ofzo. Hopelijk krijg je nu wel een goed setje.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Niekvdm1
First Poster
Opties

Ik heb momenteel ook hetzelfde probleem. Mijn rechter oortje werkt extreem zacht en is daarmee nutteloos. Iemand al een permanente oplossing gevonden? Voor nu neem ik maar contact op met reparatieservices

0 Likes
NadineH
Moderator
Moderator
Opties

Hoi Niek!

 

Je kunt de Galaxy Buds te resetten en ze opnieuw verbinden met je telefoon. Als dat niet werkt, kun je inderdaad gebruik maken van de ophaalservice om de Galaxy Buds na te laten kijken. Informatie over de ophaalservice kun je hier vinden: https://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/ophaalservice/

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes