Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy buds pro

(Onderwerp aangemaakt op: 15-07-2021 06:15 PM)
369 Weergaven
045heerlen
First Poster
Opties

Hallo allemaal,

Vandaag nieuwe buds pro gekocht, hangen nu al 3 uur aan de lader, lampje van het doosje blijft rood (of duurt dit standaard zo lang)?

Heb zojuist geprobeerd te koppelen, rechter bud functioneert, komt prima geluid uit.

Linker bud komt 0,0 geluid uit, maar touch werkt wel op een of andere manier.

Ook in de wearable app zie ik zowel rechter bud, als linkerbud, als doosje geen percentage aan batterij of een groen lampje.

Kan ze ook niet resetten, dan krijg ik de melding minder als 15% batterij, laad de buds op.

Tevens kan ik voor de rest ook geen opties selecteren, dan krijg ik gebruik minimaal 1 bud om deze functie te gebruiken.

Wat doe ik verkeerd?

Alvast bedankt!!

0 Likes
9 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Heb je al eens een andere lader geprobeerd?
045heerlen
First Poster
Opties

Yes, 2 laders geprobeerd, ook laden via de pc geprobeerd, lampje blijft rood.

Doosje open is het lampje continue groen, heb ook al netwerkinstellingen gereset.

In de wearable app detecteert hij dus geen buds, zodra ik ze uit het doosje haal begint spotify, enkel het rechter oortje doet het. linker oortje reageert wel op aanraking, maar geen geluid.

Ik vermoed dat de oortjes + doosje dus niet connecten met de app? (xiaomi note 10 pro btw), app heeft alle machtigingen.

0 Likes
045heerlen
First Poster
Opties

typenr sm-r190nzsaasa 18-01-2021 gemaakt.

Doosje zat gesealed en al, krom dat ze blijkbaar al defect zijn zodra ze uit de fabriek komen, afspraak maken om ze te laten ophalen?

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Kun je ze eens verbinden met bijvoorbeeld je laptop?
045heerlen
First Poster
Opties

Zojuist gedaan, alleen rechter oortje geluid, geen idee of ze allebei dus koppelen aan mijn computer.

0 Likes
045heerlen
First Poster
Opties

en galaxy buds manager kan geen verbinding met ze maken via de pc, dus kan ze ook niet via die weg updaten zo te zien

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Dan zou ik terug gaan naar de winkel en ze omruilen voor een nieuw setje.
0 Likes
045heerlen
First Poster
Opties

heb een nieuw paar, zelfde issues, ook niet connecten met computer, alsof het linker oordopje niet 'aan' gaat... wat doe ik in godsnaam verkeerd haha

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Vreemd zeg. Heb je de oortjes wel goed in? Er zitten sensoren in welke herkennen dat de oortjes in je oor zitten. 

0 Likes