Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy buds pro 3 waardeloos geworden

(Onderwerp aangemaakt op: 18-09-2024 06:10 PM)
563 Weergaven
Redje
Student
Opties

2 maanden geleden de buds gekocht op zich goede earbuds nou probeerde ik van de week de siliconen tips te veranderen van medium naar small en de tips scheurde, je kan ze niet bestellen online of via samsung en van  samsung kreeg ik te horen dat ze niks voor me konden doen dat het mijn eigen schuld was dus met andere woorden de buds zijn nu waardeloos geworden aangezien ik ze niet kan gebruiken iemand nog tips waar de siliconen tips kan bestellen?

0 Likes
15 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Redje ,

Heel veel Buds 3 pro uit de eerste Batch hadden dit probleem. En die konden gewoon worden geretourneerd. Als je dit nu van Samsung te horen krijgt moet je even wachten tot de Community Manager er weer is. 

Waar had je de buds gekocht?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Redje
Student
Opties

Dag Patrick,

ik had ze op de releasedate gekocht bij bol.com ik kan ze natuurlijk terugsturen maar ik ben er eerlijk gezegd tevreden mee ik vind het zonde om het terug te sturen puur om de siliconen tips

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ja snap ik ook wel. Als je nog even geduld hebt tot de Community Manager er weer is kan hij je beantwoorden. Ik heb zelf even geen idee of deze tips kunnen worden opgestuurd of niet. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
BasBoos
Pathfinder
Opties

Hoi. Ik zou je aanraden om nieuwe tip van memory foam te kopen! Zit beter, past beter.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Redje,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. De nieuwe Batch Buds3 Pro hebben deze issue niet. Laat weten of je nog het wilt laten retouneren zodat je nieuw kan ontvangen.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Redje
Student
Opties

Dag Ajay-A

Ik heb de mijne op 18 juli besteld dus ik weet niet of dit de nieuwe of oude batch is maar als ik zou kunnen omruilen graag!! Want ik kan ze momenteel niet gebruiken

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie  Redje,

Vanaf 16 augustus was de verbeterde Batch uitgekomen. Zo snel mogelijk kom ik weer bij je terug.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Redje
Student
Opties

Ok dank u ik wacht het af

0 Likes
Redje
Student
Opties