Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy Buds 2 registeren voor CashBack promotie.

(Onderwerp aangemaakt op: 21-09-2021 08:47 AM)
626 Weergaven
JosS3
Explorer
Opties

Hoi,

Afgelopen zaterdag de nieuwe Buds 2 gekocht. 

Op het doosje staan 3 serie nummers maar geen van deze werkt om mijn product te registreren.

Ook kan ik dan geen gebruik maken van de cash back actie.

Graag hulp. Dank!

Gr. Jos

Gear S3
0 Likes
9 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Voldoe je aan alle voorwaarden?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
JosS3
Explorer
Opties
Welke voorwaarden zijn er om je product te registreren?
Gear S3
0 Likes
JosS3
Explorer
Opties
Inmiddels kleine stap verder: de buds hebben twee serienummers, een voor links en een voor rechts... maar voor de registratie kun je maar 1 nummer invoeren. En dat werkt niet. Wie weet raad?
Gear S3
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemorgen @Jos53,

Gefeliciteerd met jouw nieuwe Galaxy Buds2, hopelijk bevallen ze goed!

Je dient het eerste serienummer dat vermeldt staat op de sticker van het doosje in te voeren. De losse onderdelen (linker oortje, rechter oortje en oplaadcase) hebben alle drie een eigen serienummer, ik kan me daarom goed voorstellen dat dit voor verwarring kan zorgen.

Mocht het dan nog niet lukken, stuur dan ook eens een foto van de sticker en de foutmelding (/registratieformulier).

rsz-846676\
JosS3
Explorer
Opties

Hoi tessa,

Ik heb alle serienummers geprobeerd, geen enkele werkt.

Wilde eigenlijk registreren om gebruik te maken van de cash back actie. De Samsung verkoper bij de MediaMarkt gaf aan dat je elke koptelefoon kunt inruilen. 

Blijkt nu dat er slechts enkele types worden geaccepteerd.

Wat een waardeloos advies... (duimpje omlaag!)

20210927_083826.jpg

Gear S3
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @JosS3,

Om deel te nemen aan de promotie dien je inderdaad een product in te ruilen uit de lijst, dat is één van de gestelde voorwaarden. De informatie die wij delen op onze website is daarin leidend, lees het terug op onze website, hier: https://bit.ly/2YSNncL. Vervelend om te lezen dat je andere informatie hebt gekregen vanuit jouw verkoper, daarvoor zal je je kunnen wenden tot hun.

Welke koptelefoon had je in willen ruilen?

Betreft de foutmelding die je krijgt, kan je hier een schermafdruk van maken en deze toesturen? 

rsz-846676\
0 Likes
JosS3
Explorer
Opties

Hoi @Tessa,

Dit is de foutmelding die ik krijg:

JosS3_0-1633002811916.png

Ik gebruikte tot nu toe altijd de bedrade oortjes van mijn oude iPhone. Die zou ik dan willen inruilen. Volgens de verkoper bij MediaMarkt maakte het niet uit welke oortjes of koptelefoon je kon inruilen.

Groet,

Jos

Gear S3
0 Likes
Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Hallo Jos,

Dankjewel! Kan je ook laten zien welke gegevens je ingevuld hebt?

Bedrade oortjes die bij jouw toestel zaten zullen hier inderdaad niet aan deelnemen, het gaat hierbij echt om losse koptelefoons die in de lijst staan.

Groeten,

Tessa

rsz-846676\
0 Likes
JosS3
Explorer
Opties

Hoi @Tessa 

Ik heb het eerste serienummer ingevuld: SM-R177NZKAEUB. Zowel geprobeerd met als zonder de SM- ervoor. Verder ook nog alle andere serienummers op de sticker geprobeerd, maar dezelfde melding. Bij product heb ik opgegeven Galaxy Buds 2.

Voor de discussie over de cash back actie meld ik me maar bij de MediaMarkt. Wel balen, was de reden om deze dure oortjes aan te schaffen. Van de vorige (buds1?) ben ik het doosje en 1 dopje kwijt. Uit mijn broekzak gevallen tijdens het fietsen. En aan 1 dopje heb je zo weinig ;o(... 

Gear S3
0 Likes