op 03-10-2019 03:39 PM
Heb de Active 2 sinds anderhalev week. Draait op Tizen 4.0.0.6 terwijl er sinds 27/9 Tizen 4.0.0.7 is. Onder 'Wear' krijg ik steevast de melding dat ik over de meest recente update beschik.
Denk dat update best wel van belang is gelet op de onnauwkeurigheden die ik ervaar [GPS, stappen tellen].
Heb alle noodzakelijke plugins [watch active 2 plugin, samsung accessory service] naast Health en Galaxy Wearable]. Iets gemist?
Willem Broere
05-10-2019 03:38 PM - bewerkt 05-10-2019 07:44 PM
Ik heb het zelfde, al een aantal dagen iederedag geprobeert maar nu nog niets ontvangen.
Ik zag staan op een webpagina dat de update alleen in de united states is gelaunched, ik denk dat het nog even kan duren? mijn gps werkt ook niet alleen als ik mijn mobiel met de watch connected is en locatie aanstaat werkt het, dus de gps werkt op het moment niet eens op mijn watch alleen. heb jij dit ook (mijn gps blijft groen knipperen?
op 07-10-2019 02:53 PM
op 14-10-2019 10:29 AM
We zijn nu dik TWEE WEKEN verder sinds mijn post en nog steeds geen enkele update! Dit is echt weer Samsung op zijn smalst! Dus tot nu toe continue ergernis over de onbetrouwbare heart rate en GPS meting. Balen. Terwijl in alle reviews die ik ontvang iedereen in de US de update al lang binnen heeft. En de problemen dan schijnbaar veel minder zijn. Deze watch gaat retour.
op 14-10-2019 11:34 AM
Geef je geen ongelijk, lijkt erop dat consument weer een beta tester is van de halfbakken software van active 2.
Mijn horloge is al voor reparatie naar dynafix geweest, conclusie gps module is niet stuk volgens hun.
Alleen gps werkt niet zowel met als zonder telefoon.
Duitsland heeft update al wel gehad, over update in nederland kan niemand iets vertellen.
En reactie van samsung.................. niets!!!
op 15-10-2019 03:59 PM
op 15-10-2019 05:35 PM
op 18-10-2019 08:04 PM
Vandaag werd update R820XXU1BSJ6, totaal 11.66 MB door Samsung gepubliceerd. En wij wachten nog op de eerste update fix. En van het antwoord van de moderator op het uitblijven van die fix ontbreekt ook elk spoor...
Mijn watch ging gister terug. Geen Samsung meer, mijn buik er meer dan vol van.
Sluit hiermee dit draadje af.
op 20-10-2019 11:03 AM
Hoi Weebee,
Jammer dat je jouw horloge hebt teruggestuurd, is toch wel mooi uitziend horloge met helaas slecht werkende software.
Denk dat dit topic nog wel even levend gehouden mag worden, omdat ik over zoveel problemen lees met de active 2.
Samsung is gewoon doof voor klachten lijkt het wel, en de moderator heeft blijkbaar geen andere tips als resetten en vragen of software up to date is.
Dit is nu juist het probleem !! de software, terwijl andere landen de update al heeft gehad.
Dus moderator kom nu eens een keer met een echte oplossing !!!
op 21-10-2019 04:57 PM
Net iets te vroeg teruggebracht ik druk net in de app op updaten en krijg de R820XXU1BSJ6-update binnen. Is nu bezig met installeren.