op 23-07-2021 09:39 AM
Vanaf vanmorgen laad mijn Galaxy Active 2 horloge niet meer op. Ik heb hem nu iets meer dan een jaar en hij heeft het altijd naar tevredenheid gedaan.
Eerst heb ik hem via de oplaadkabel geprobeerd, de onderkant goed schoongemaakt, etc, maar dat werkte niet. Hierna heb ik hem geprobeerd op te laden met mijn S21 en ook dat lukt niet.
Zijn er suggesties wat ik kan doen om hem weer aan de praat te krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 23-07-2021 11:36 AM
op 23-07-2021 11:36 AM
op 23-07-2021 11:38 AM
Dank je Patrick voor je oplossing,
Ja ik had hem al een reset gegeven. En ik heb inmiddels een afspraak gemaakt.
op 26-07-2021 09:37 AM
op 17-08-2021 01:02 PM
Het is inmiddels bijna 4 weken geleden. Het horloge blijkt kapot te zijn. Samsung zegt dat het garantie is en dat ze een vervanger kunnen leveren, echter alleen een andere kleur. De verkoper, Coolblue, heeft nog wel een van de goede kleur in voorraad, echter nu kom je in een soort ambtelijke molen terecht, waarbij Coolblue een werkbon nodig heeft om hem te kunnen omruilen (en dat snap ik want zij willen ook hun geld) en bij Samsung is men, terwijl ik om die werkbon vraag, bezig is om een order te cancellen.
Het is veel gedoe en ik vind dat hier niet echt goed op wordt gereageerd door Samsung. Jammer. Het ding is kapot. Het is garantie. Zorg dat het opgelost wordt.
Hopelijk kan ik snel wat beter nieuws geven.
op 18-08-2021 02:51 PM
Hi @freek66, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, ik help je graag verder. Stuur mij ander een priveberichtje met je NAWTE-gegevens, dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.
Groeten,
Martijn
op 18-08-2021 03:03 PM
Hoe doe ik dit? Volgens mij komt deze post bij iedereen terecht. Ik zie nergens deze optie staan.
op 01-09-2021 10:42 AM
Op 6-8-2021 kreeg ik de melding dat het horloge 'bij de samsung ingeleverde reparatieservice', niet te maken was en dat het vervangen kon worden door een horloge van een andere kleur... Of ik moest het bij de leverancier proberen en voor die optie koos ik omdat er daar nog 4 op voorraad waren. Dus ik vroeg om de informatie die Coolblue van me wilde hebben om hem voor garantie te kunnen omruilen.
Email verkeer met de omruilservice duurt iedere keer minimaal 5 dagen en de laatste keer zelfs 15 dagen. Dus veel mails zijn er in de afgelopen 6 weken niet heen en weer gegaan. Bij Coolblue staat deze versie van het horloge inmiddels al niet meer op de site.
Het horloge ligt bij Samsung en de omruil service schrijft vandaag (1-9-2021):
----------------------------------------------------
Beste Freek,
Bedankt voor je mail.
Het is spijtig te vernemen dat dit allemaal zo is verlopen.
Wij hebben jouw vraag intern doorgezet.
Wanneer wij hier meer informatie over vernemen, zullen wij jouw contacteren.
Echter wil ik wel meegeven dat wij jou niet kunnen garanderen, dat wij jou kunnen voorzien van deze informatie.
----------------------------------------------------
Met andere woorden, mijn horloge is kapot, het is garantie, Samsung kan die versie van het horloge niet meer leveren, maar kan niet 'garanderen' dat ze mij informatie kunnen leveren waarmee ik naar de verkoper terug kan gaan om te kijken of we daar een oplossing voor dit probleem kunnen zoeken?
Dus ik heb 305 euro betaald en ik heb letterlijk NIETS. Geen kapot horloge en geen bewijs dat het kapot is laat staan een horloge dat vervangen is.
Heeft iemand hier nog ideeen over?
op 03-09-2021 11:22 AM
Hi @freek66, goedemorgen.
Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt! Ik heb mijn collega's gevraagd om dit met spoed op te pakken en op te lossen, zodra meer informatie heb stuur ik je ook direct een berichtje.
Onze excuses voor het ongemak!
Groeten,
Martijn
op 08-09-2021 12:26 PM
Hi @freek66, goedemiddag.
Heb je inmiddels nog bericht ontvangen van mijn collega?
Ik hoor het graag van je.
Groeten,
Martijn