Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Fit 3 geeft niet altijd meldingen

(Onderwerp aangemaakt op: 02-08-2024 09:59 AM)
1175 Weergaven
nancyvriet
First Poster
Opties
Hallo,mijn galaxy fit 3,geeft soms geen whatsapp meldingen door,dan zie ik ze wel op mijn A54 maar niet op mijn fit3...vervolgens krijg ik ineens weer wel meldingen....vindt dit heel storend,iemand een idee waar dit aan kan liggen?
0 Likes
9 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @nancyvriet,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw Fit 3 ook helemaal up-to-date, heb je ook de instellingen van de Fit 3 gereset en/of de app opnieuw geïnstalleerd? Als allerlaatste poging kan je proberen de Fit 3 te resetten. Zie de onderstaande link voor instructies. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/3gvoCx4

Met groet,

Ajay

Community Manager
nancyvriet
First Poster
Opties
Ik weet ondertussen het probleem,ik heb te dunne polsen,je kunt alleen berichten krijgen als hij goed om je pols zit. Zodra hij aan de binnenkant van mijn pols zit werkt hij wel goed...het horloge gaat dus terug naar de winkel,want zo kan ik er niet optimaal van genieten.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor het laten weten nancyvriet,

Ik hoop dat je een Watch vindt die optimaal bij jou werkt. Wellicht kan je kijken naar kleinere banden? Op het internet kan je meer aanbod hiervan vinden.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
erik106
Student
Opties

hoe kan ik weten of mijn watch ook al in die up to date zit   

en ten tweede geeft wit 3 dan meldingen als je in het water zit en je watch kan niet meer geeft hij dan meldingen dat je er uit moet    ( uit het water)

0 Likes
erik106
Student
Opties

en nog een vraag bent u een samsung expert

0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @erik106, bedankt voor jouw bericht.

Wat bedoel je precies? Je kan zelf bekijken of jouw Watch een update heeft door bij de informatie van de Watch te kijken. Zo kan je direct een Software update doen als deze klaar staat. 

De Watch zal niet aangeven wanneer je uit het water moet, maar de feedback is zeker welkom!

Groetjes,

Daphne

0 Likes
erik106
Student
Opties

ok dank

0 Likes
erik106
Student
Opties

en nog een vraag hoe kun je een samsung galaxy fit 3 met een simkaart gebruiken

0 Likes
TessaV
Moderator
Moderator
Opties

Hi @erik106

Je kan de Galaxy Fit niet zonder jouw telefoon gebruiken, dus met een eigen sim kaartje. 

Groetjes, 

Tessa

0 Likes