Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Fast charger voor Galaxy Watch

(Onderwerp aangemaakt op: 25-01-2019 12:29 PM)
861 Weergaven
Nagtzaam
Explorer
Opties

Is er een losse wireless fast charger voor de Galaxy Watch?

Ik vind het nogal lang duren voor mijn Galaxy Watch is opgeladen.

Ik heb ook een Gear Fit 2 , die binnen een kwartier  van 65 naar 100% gaat met een fast charge stekker. 

Ik weet dat er een fast charge duo lader is, maar heb al een wireless fast charger voor mijn Note 9 (eerder gebruikt met mijn S7 Edge). Is het mogelijk de kabel en fast charge stekker van deze fast charger te koppelen met mijn Galaxy Watch loading dock? Of kan die daar niet tegen?

Ik laat mijn Galaxy Watch altijd op voor ik ga slapen, maar kan niet elke keer 2 uur wachten voor mijn Galaxy Watch eindelijke is opgeladen. Ben op zoek naar een snellere manier van opladen.

Update:

Ik lees net dit op de site bij de duo lader: Draadloze oplader vereist stroomverbinding; gebruik de originele bijgesloten stroomkabel en adapter. Compatibel met Galaxy S9, S9+, S8, S8+, S8 Active, S7, S7 Edge, S7 Active, S6, S6 Edge, S6 Active, Note9, Note8, Note FE, Note5, Gear S3, Gear Sport en Galaxy Watch. Snel opladen NIET beschikbaar voor S6, S6 Edge, Gear S3, Gear Sport en Galaxy Watch. Dus ook deze kan mijn Galaxy Watch niet snel laden.

0 Likes
1 Antwoord
Tim
GrandMaster
Opties

@Nagtzaam De Duo Wireless Charger is inderdaad de oplader voor de Galaxy Watch. Jammer genoeg ondersteunt deze geen snelladen, dus zal dat niet lukken.

Moderator-signatures-v1-NL You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
0 Likes