op 31-08-2021 08:46 PM
Tot mijn verbazing geen email app op watch 4.
E-mails komen wel als melding binnen, kan ook daar e-mails terug lezen.
Echter als meldingen gewist worden, bedoeld of onbedoeld, is er geen enkele mogelijkheid om e-mails op de watch te bekijken. Knopje e-mail is er gewoon niet. Met outlook komen de e-mails ook gewoon als melding binnen.
Er is een outlook app, maar die zegt alleen: geen e-mails, U bent helemaal bij.
Wacht dringend op een update.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 13-09-2021 10:18 AM
Hi @Members_bYosTFN, goedemorgen.
Deze app is inderdaad niet meegegaan, naar het nieuwe besturingssysteem Gear OS, wel kun je via de Samsung Members-app een suggestie voor deze app doen.
Groeten,
Martijn
op 31-08-2021 11:35 PM
Gedeeltelijk opgelost. Outlook opnieuw op telefoon geïnstalleerd.
Kreeg optie om ook op watch te installeren.
Nu wel een knopje outlook dat werkt en e-mails terug lezen.
op 03-09-2021 10:56 AM
Wat goed om te lezen dat je dit zelf hebt kunnen achterhalen. Je geeft echter aan dat het gedeeltelijk is opgelost, hieruit maak ik op dat er nog wat anders speelt.
Als we je ergens mee kunnen helpen, stuur ons dan gerust een berichtje.
Groeten,
Martijn
op 03-09-2021 09:30 PM
Werkt jammer genoeg alleen met ongelezen e-mails.
Waarom heeft Samsung de e-mail button van de watch 3 weggelaten.
op 06-09-2021 12:15 PM
Via de Galaxy Store kun je ook andere e-mailprogramma's instellen. Daarnaast kun je via de Samsung Members-app een suggestie doen om wellicht een optie die er eerder wel was weer terug te krijgen,
Groeten,
Martijn
op 10-09-2021 08:01 PM
Het probleem is niet het ontvangen van email, dat gaat goed, komen gewoon als melding binnen.
Echter staat samsung mail niet meer als app op het horloge. Kan dus geen email terug lezen als meldingen gewist zijn. De outlook app laat alleen emails zien met prioriteit, maar ook die verdwijnen na gelezen te hebben. Kan geen enkel email app vinden die ook een app op het horloge installeert, zodat je ten alle tijden door je email kan bladeren.
Zie dit probleem niet terug in de vele reviews bij verschillende aanbieders van de watch 4, dus maar weinig mensen die zich hieraan storen. Weinig hoop op oplossing van Samsung.
Groetjes, Martin
op 13-09-2021 10:18 AM
Deze app is inderdaad niet meegegaan, naar het nieuwe besturingssysteem Gear OS, wel kun je via de Samsung Members-app een suggestie voor deze app doen.
Groeten,
Martijn
op 26-12-2021 11:34 PM
Beste
Welke app zou u aanraden om de email toch te kunnen lezen? Ik vind wel jammer dat in Samsung winkel hebben gelogen 😞 Speciaal gevraagt ivm deze..Email was voor mij een prioriteit
op 28-12-2021 12:17 PM
Hi! Ik verwacht eigenlijk dat hier eerder sprake van een kleine miscommunicatie is en liegen zal de bedoeling natuurlijk niet zijn geweest. Zoals @MartijnK aangaf, kun je dergelijke bevindingen het beste eens aankaarten via de Samsung Members app zodat de ontwikkelaars er eventueel mee aan de slag kunnen.
Groeten,
Joey
op 12-08-2022 02:57 PM
Dan ontwikkelen ze bij Samsung wel erg lang. Ook op watch 5 pro geen Samsung mail.