Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Eigen beltoon in stellen op Watch 4

(Onderwerp aangemaakt op: 07-05-2023 09:30 PM)
932 Weergaven
anitave
Apprentice
Opties
Ik heb een watch 4 kado gekregen 
Hoe kan ik mijn eigen muziek beltoon er op zetten ? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Via de Members-app kan je een suggestie indienen 😉 Daarnaast kan je dit ook bij Google aankaarten, Wear OS wordt niet door ons ontwikkeld 🤓

Hopelijk zal dit met een toekomstige update ook worden toegevoegd! Heel veel plezier met de nieuwe Watch.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Dutchy
Explorer
Opties
anitave
Apprentice
Opties
Dank je wel ga ik straks even uit proberen 😃
0 Likes
Zoole
Helping Hand
Opties
Volgens mij is dat niet meer mogelijk. Ik had ook mijn eigen toon erop, maar na de laatste updates krijg ik ze er niet meer op.
0 Likes
anitave
Apprentice
Opties
Oooh echt .... Wat stom zeg ...
Het kon dus wel bij 4 ... Samsung niet over na gedacht
iig bedankt ☺️
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring, regelmatig brengen wij dan ook een nieuwe update uit 🤓 Of dit in de toekomst via een update wel mogelijk wordt is voor ons ook afwachten.

Groeten,

Martijn

0 Likes
anitave
Apprentice
Opties
Hallo Martijn
Dat zou ik zeker wel top vinden als dat kan .... Op mijn 2 kon het ook dus je zou verwachten dat 4 deze optie zeker zou hebben erg jammer ... Maar goed tis niet anders ... Dus ik zou zeggen .... Doe vooral je best voor ons 😃
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Via de Members-app kan je een suggestie indienen 😉 Daarnaast kan je dit ook bij Google aankaarten, Wear OS wordt niet door ons ontwikkeld 🤓

Hopelijk zal dit met een toekomstige update ook worden toegevoegd! Heel veel plezier met de nieuwe Watch.

Groeten,

Martijn

Marian2011
Pioneer
Opties
Inderdaad, ik heb zelf de active2 gehad, alles fijn in de opties die ik fijn vond (fietsen automatisch detecteren) al is 2x naar rechts vegen en fietsen net zo snel en zelfs meer accurater lol, op mobiel en smartwatch zelfde beltoon met eigen muziek in te stellen
Marian2011
Pioneer
Opties
Ach en het zijn natuurlijk meer luxe problemen dan wat anders, maar het zou fijn zijn dat ze die opties weer zouden toevoegen, maar betalen ermee is wel super fijn! Ik ben er zelf ook nog niet echt over uit of ik nou fijn vind dat hij geen verbinding zelf maakt met wifi, zonder telefoon of dat het juist onhandig is, in de praktijk met mijn werk is dit juist fijn, zo bespaar ik batterij en raak niet teveel afgeleid door de andere functies van mijn watch en dus gewoon als horloge functioneert en als stappenteller, en dat vind ik op mijn werk het leukste feature en belangrijk