Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Downloaden nieuwe wijzerplaten in de Wearable App lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 21-08-2022 10:54 PM)
6847 Weergaven
ToemPoes
Journeyman
Opties

Na de update van Galaxy Wearable van 15-08-2022 op mijn SE 20 FE, zie ik de nieuwe wijzerplaten van de Watch 5 ook in de Galaxy Wearable App, met het het download symbool ernaast (pijltje naar beneden)
Wanneer ik echter een dergelijke wijzerplaat (in dit geval "Infobord" wil downloaden voor mijn Galaxy Watch 4, krijg ik continue de volgende melding:

"Er was een verbindingsprobleem met de netwerk. Probeer het later opnieuw"

Is er iemand die mij kan vertellen wat hier aan de hand is, want ik wil graag ook gebruik kunnen maken van deze nieuwe wijzerplaten.

ToemPoes

22-08-2022 Nu lijkt e.e.a. wel te werken. De wijzerplaat "Infobord" heb ik nu kunnen downloaden en installeren op mijn Watch 4 Classic.
Geen idee wat er aan de hand was, maar probleem is opgelost😊

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @mvrtjeekimm,

Bedankt voor jouw bericht. Ik probeer je verder te helpen. Wanneer de bovenstaande adviezen niet hebben geholpen raden we aan om via de Wearable app een foutrapport in te dienen, wanneer het gekoppeld is aan een Samsung mobiel. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost,

1. Reproduceer de issue.

2. Leg het vast op foto of video.

3. Open de Wearable-app op je telefoon.

4. Tik op het meer-pictogram in de linkerbovenhoek van het scherm. Het zal verschijnen als drie horizontale lijnen.

5. Tik op Contact opnemen.

6. Tik op Foutrapporten.

7. Vul het foutenrapport in met details over wat er is gebeurd(Vergeet niet om screenshots/foto's/videos toe te voegen).

8. Als je klaar bent, tik dan op het verzendpictogram in de rechterbovenhoek van het scherm.

Je kan mij gerust weer een bericht sturen of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
62 Antwoorden
Pompoen
First Poster
Opties

Hallo, 

Ik heb precies dit zelfde probleem ook. Ik heb echter alles geprobeerd. Ik heb hem zelfs al een aantal keer gereset. Kan iemand mij hier misschien mee helpen. Of weet iemand hier een oplossing voor. 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Pompoen, goedemorgen.

Wat ervaar je precies met jouw Watch? En is deze ook helemaal up-2-date? Wat is het modelnummer van jouw Watch?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
janesmith
First Poster
Opties
Help same problem 😞 iemand de oplossing?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @janesmith, goedemiddag. 

Wat is het typenummer van jouw Watch? En om welke wijzerplaten gaat het precies? Heb je deze ook in de Google Play Store aangekocht of is dit gedaan in de Galaxy Store? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_JyUGevO
First Poster
Opties

Ik heb dit probleem nu ook en krijg het niet opgelost. Mijn Watch5 komt net uit de doos, ik heb hem gekoppeld met mijn telefoon maar een wijzerplaat wijzigen lukt niet... Hoe kan ik checken of deze up-to-date is?

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_JyUGevO, goedemiddag.

Is het nog gelukt om de Watch te koppelen met je telefoon? Met welke telefoon heb je de Watch gekoppeld? Als je Wearable-app opent zie je ook direct een tegel staan met wijzerplaten 😇

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
NickyvdSchaaf
First Poster
Opties
Hoi, ik heb hetzelfde probleem , watch 5 net uit de doos. App zegt dat de software up to date is. Ik wil gewoon een standaard wijzerplaat laden uit de wear app
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@NickyvdSchaaf 

Is het je nog gelukt om een andere wijzerplaat in te stellen? Je kan via de Wearable-app op je telefoon ook een andere wijzerplaat installeren. Ook kan je via de Google Play Store wijzerplaten instellen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
NickyvdSchaaf
First Poster
Opties
Helaas nog niet gelukt.
Niet via de wear app in ieder geval. Ik wil niet **bleep** een wijzerplaat van de playstore, er is een een in de wear app die ik heel tof vindt. Maar dat lukt dus niet
0 Likes