Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Details bloedzuurstof gedurende de nacht

(Onderwerp aangemaakt op: 06-10-2023 12:11 PM)
3893 Weergaven
Memehazel
First Poster
Opties
Kan ik ook ergens meer details vinden over de saturatie metingen gedurende de nacht? Ik zie dat ik 5 minuten onder de 90% ben geweest. Maar zou graag willen weten wanneer dat dan was.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

In het Slaaprecord vindt u de grafiek van de bloedzuurstof tijdens de slaap in de Samsung Health-app op uw telefoon. De grafiek toont het zuurstofpercentage op basis van de tijd.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

In het Slaaprecord vindt u de grafiek van de bloedzuurstof tijdens de slaap in de Samsung Health-app op uw telefoon. De grafiek toont het zuurstofpercentage op basis van de tijd.

Memehazel
First Poster
Opties
Oh tuurlijk, thanks! Ik schrok even omdat ik een saturatie zag van 77%. Maar dat is ook een stippellijn. Wat betekent dat ie het niet goed kon meten. Lijkt me niet helemaal correct dus 😉
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

No worries 😉

MaUssS90
Pathfinder
Opties

Het is dus wel normaal dat het horloge of de meting soms piek en soms daalt naar 90% of net iets daaronder zoals ik zie bij jou. Het is geen stabiele lijn dat tussen de 95 schommelt ofzo.

0 Likes
Zwanette
First Poster
Opties
Ik zit regelmatig onder de 90 , zelfs tot 73 en dat dan met dan 3 uren per nacht. Huisarts gevraagd maar zegt dat Samsung niet betrouwbaar is. Bij geen echte klachten niks aan doen. Ik maak me toch zorgen.1715274836478_1715274836468_0.jpg
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Zwanette,

Bedankt voor jouw bericht. Samsung Health is een medisch hulpmiddel maar we raden altijd aan om voor medisch advies een medisch deskundige raad te plegen. Zie e.v. de onderstaande link voor meer informatie en instructies over Samsung Health.

https://bit.ly/3qPE37T

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
samjaxx
First Poster
Opties
Mijne zie je zo 1728283645896_1728283645888_0.jpg
0 Likes
Linn78
First Poster
Opties
Ik had hetzelfde heb gewoon bij de huisarts geëist voor een slaaptest. Bleek dat ik toch slaapapneu had.
0 Likes