Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Contacten synchroniseren

(Onderwerp aangemaakt op: 05-02-2021 05:55 PM)
2469 Weergaven
Paul110
Apprentice
Opties

Hi,

Hoe kan het dat er op mijn Galaxy Active 2 contacten staan die niet in mijn contacten staan op mijn telefoon?
Ik heb het horloge gereset en opnieuw gekoppeld en er staan contacten die niet (meer) op telefoon staan?
Hoe kan dat en hoe krijg ik het goed?
Iemand een idee?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Paul110
Apprentice
Opties

Gevonden.
In contacten op je telefoon heb je contacten onder Google en contacten bij overige groepen. 
Die lopen niet synchroon. Het is heel irritant, maar Samsung of Android houdt dus zelf ook een groep Mijn Contactpersonen bij. 

Dus als je in Google contactpersonen iemand verwijdert, blijft ie lekker staan in de andere groep. En Samsung gaat met je Galaxy Wear dus die andere groep (die je niet gebruikt) synchroniseren. Dus krijg je contacten die je niet meer hebt. 

Heel irritant, heel verwarrend. 
Op je telefoon geef je aan welke contactpersonen je wil gebruiken (nl Google) en Samsung doet zijn eigen zin. 

Gevonden dus, maar zo irritant. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Danique650
Explorer
Opties
misschien de app openen op de watch? meestal ziet ie dan dat er contacten zijn verwijderd maar anders dan weet ik het niet🤷🏼‍♀️
0 Likes
Paul110
Apprentice
Opties

Juist in de app zie ik de contacten die niet op mijn telefoon staan. 
Dat is het vreemde. Waar haalt hij die 'oude' contacten vandaan? Samsung doet vreemde dingen. 

0 Likes
Oplossing
Paul110
Apprentice
Opties

Gevonden.
In contacten op je telefoon heb je contacten onder Google en contacten bij overige groepen. 
Die lopen niet synchroon. Het is heel irritant, maar Samsung of Android houdt dus zelf ook een groep Mijn Contactpersonen bij. 

Dus als je in Google contactpersonen iemand verwijdert, blijft ie lekker staan in de andere groep. En Samsung gaat met je Galaxy Wear dus die andere groep (die je niet gebruikt) synchroniseren. Dus krijg je contacten die je niet meer hebt. 

Heel irritant, heel verwarrend. 
Op je telefoon geef je aan welke contactpersonen je wil gebruiken (nl Google) en Samsung doet zijn eigen zin. 

Gevonden dus, maar zo irritant. 

0 Likes