Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Calorieën S health synchroniseren niet

(Onderwerp aangemaakt op: 31-08-2020 06:29 PM)
376 Weergaven
EllenAdriaensen
First Poster
Opties

S health is gekoppeld met mijn yazio voedingsapp.  Deze synchroniseren onderling perfect wat ik gegeten heb. Echter loopt het mis op mijn Galaxy watch active. Soms vind ik er mijn ontbijt en of middagmaal op terug, soms ook niet.  Doorgaans staat de calorieteller op mijn watch in de namiddag ineens op 0.  Als ik het scherm dan open klik, staan er dan weer wel ontbijt en middagmaal in, maar ook niet altijd. Avondmaal komt er gewoon totaal niet in. Alle gegevens staan echter correct in S health op m'n gsm. Ik krijg er kop nog staart aan. Reset van m'n horloge heeft geen oplossing geboden. Het lijkt na de laatste update mis te lopen.

Heeft iemand een oplossing?

0 Likes
7 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @EllenAdriaensen,

Welkom op de Community!

Met welk toestel heb je jouw Galaxy Watch verbonden? En zijn zowel de Wearable app als jouw horloge up-to-date?

rsz-846676
0 Likes
EllenAdriaensen
First Poster
Opties

Alle software is up to date en is verbonden met een Huawei p20 pro.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @EllenAdriaensen, goedemorgen.

Als je een maaltijd of snack in geeft doe je dit dan in de Samsung Health-app op je telefoon?

We kunnen je helaas niet helpen met een app van derden.

Ervaar je dit ook als je de Watch hebt gekoppeld aan een Samsung telefoon?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
EllenAdriaensen
First Poster
Opties

Ik heb S-health gekoppeld aan de yazio dieet app. Voorheen werkte dit prima. Wat ik in yazio invoer, staat perfect in S-health. Enkel loopt er iets mis met de synchronisatie tussen S-health en m'n active watch. Die maakt er iets heel anders van. Telkens ik kijk, staat er iets anders op m'n horloge, ook al heb ik niks gewijzigd. Ik heb geen Samsung telefoon, dus geen idee.  

Mvg,

Ellen Adriaensen

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je de mogelijkheid op je telefoon om het cache geheugen van de Samsung Health-app leeg te maken?

Je geeft aan dat een reset ook geen verschil heeft gebracht, heb je na het resetten een back-up teruggezet? 

En heb je de Watch ook al eens volledig opnieuw gekoppeld aan je telefoon en Samsung Health-app?

Houd je ons op de hoogte? 

Groeten,

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
daanielaa
First Poster
Opties
Goedemiddag, is hier al een oplossing voor? Ik ervaar dit probleem ook. Groetjes Daniëlla
0 Likes
Sella
Troubleshooter
Opties

Hi @daanielaa,

Ondervind je het probleem bij dezelfde app (Yazio), of enkel de Samsung Health app?

Groet,

Rosella

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes