Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Buds 3 pro

(Onderwerp aangemaakt op: 21-07-2024 05:01 PM)
849 Weergaven
V270
Pioneer
Opties
Hoi 
Vrijdag mijn Galaxy buds 3 pro ontvangen.
Heb ze toen snel uitgepakt en getest maar verder niet echt iets mee gedaan.
Vandaag wou ik ze gebruiken, zaten wat losjes dus andere eartips proberen op te doen maar de eartips scheurden meteen kapot en nu zit dat plastic ringetje nog op en krijg ik het er niet los. Iemand tips?
Ik zie ook dat bij de andere dopje ziten er kleine scheurtjes in de silicone tip. 
Ik baal natuurlijk enorm. Kan ik daar iets mee?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo,

Er is een ticket aangemaakt voor de voucher(s). SPEC-98386, mijn collega van de E-shop afdeling neemt het in behandeling. Laat weten wanneer je na een tijd niks hoort.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
28 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

https://tweakers.net/nieuws/224552/samsung-stopt-verkoop-galaxy-buds3-pro-tijdelijk-voor-kwaliteitsc...

Je bent niet de enige met dit probleem.

Samsung kennendebwordt opgelost voor iedereen die dit probleem heeft. Waar heb je ze gekocht?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
V270
Pioneer
Opties
Op samsung.com
0 Likes
V270
Pioneer
Opties
Ik weet niet zo goed of ik daarmee naar een samsung winkel moet gaan of terug sturen ? En hoe dan, heb net geprobeerd reparatie aan te melden maar krijg steeds melding product niet gevonden.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Reparatie zou ik niet doen. Retour sturen is beter. Er is duidelijk wat mis met het setje. Dit is ook bekend bij Samsung. Dus retour doen en wachten totdat je je geld terugkrijgt.
V270
Pioneer
Opties
Probleem is, dat ik deze buds met een zeer aantrekkelijke pre order korting en samsung rewards heb gekocht dus als ik terug ga sturen en opnieuw ga bestellen ben ik alle voordelen kwijt ben ik bang voor.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Die kans zit erin ja. Maar aan de andere kant lijkt het mij dat als jouw product niet goed is dat ze dit moeten oplossen. Dus ik zou zeker even afwachten hoe ze dit gaan oplossen.
V270
Pioneer
Opties
Bedankt voor je tijd en antwoorden. Ik heb nog een vraag. Wat is eigenlijk nu het beste om te doen? Hoe kan ik het aanpakken? Eerst bericht sturen (WhatsApp of mail geen idee wat beste is) en afwachten of toch lang een samsung winkel gaan? Ik heb nog nooit problemen gehad dus geen idee hoe dat werkt allemaal.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
De klantenservice bellen en zeggen dat je de Buds 3 pro hebt en dat ze stuk gescheurd zijn door een fabrieksfout. Als ze je niet geloven laat ze maar even op Google gaan zoeken. Het staat overal. Retourlabel ect aanvragen en terugsturen, dan wachten op geld.
V270
Pioneer
Opties
Thanks voor je hulp